mostlyjack
Medlem
När jag varit i kontakt med support i oktober sa de att biofuel ger ett steg per bokning oavsett om man kör enkelt eller T&R och oavsett antal segment eller hur mycket biofuel man köper.Hade ett par tor flighter nära i tid där jag bara fått för ena hållet på båda så tidsmässigt är det lite konstigt men det står bokningsreferensen i transaktionen så blir fundersam.
Iof inte fått några extrapoäng heller än för de jag saknar, skall jag ju få oavsett conscious eller inte, så kan hända att stegen dyker upp i samband med det. Får avvakta lite till
Support informerade mig i mitten av oktober att det kunde ta upp till 15 arbetsdagar (efter eskalation). Tidigare var det två veckor och dessförinnan 5 arbetsdagar. Men fick idag steg och poäng för 4 resor jag genomförde mellan 18/11 och 1/12. Dock inte 5000p för att ha uppnått 10 steg.Hur lång tid brukar det ta för er innan bonuspoäng och conscious traveller steg registreras efter köp av biobränsle i samband med incheckning (100 kr block)? Tycker att det normalt brukar ta ett par dagar, nu väntar jag på ett par som är klart över en vecka sedan.