Nu kom poäng och steg för biofuel köpt till resor 9 respektive 11 nov - efter att jag kontaktat supporten i onsdags (lite märkligt att det tar sådan tid, annars är det ju toppen när poäng ofta trillar in direkt när man landar)Hur lång tid brukar det ta för er innan bonuspoäng och conscious traveller steg registreras efter köp av biobränsle i samband med incheckning (100 kr block)? Tycker att det normalt brukar ta ett par dagar, nu väntar jag på ett par som är klart över en vecka sedan.
Nu kom poäng och steg för biofuel köpt till resor 9 respektive 11 nov - efter att jag kontaktat supporten i onsdags (lite märkligt att det tar sådan tid, annars är det ju toppen när poäng ofta trillar in direkt när man landar)
Enkelt köra med chatten i appen, tycker jag. Tog 3 min in allesInte fått än men inte orkat ringa. Min var 11e.
Enkelt köra med chatten i appen, tycker jag. Tog 3 min in alles
Så har det fungerat innan, om det fortfarande fungerar låter jag vara osagt.Man skall väl kunna få två biofuelsteg per tor eller har något ändrats? Att man inte får per ben är jag med på (var väl förvisso en glitch/workaround ett tag) men köper man till på destinationen skall man väl även få för hemresan?
Hade ett par tor flighter nära i tid där jag bara fått för ena hållet på båda så tidsmässigt är det lite konstigt men det står bokningsreferensen i transaktionen så blir fundersam.Så har det fungerat innan, om det fortfarande fungerar låter jag vara osagt.