Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

eddo

Medlem
Tog en för laget och testar, lyckades få in 9 st i varukorgen och betala, pengar har dragits/reserverats på SAS MC men fick även något felmeddelande utan text så får se om det gick igenom eller ej.

Jäklar vad det ska torktumlas om bollarna kommer fram.

Edit: dragits 2 ggr på kortet ser jag nu till och med. Får se vad det blir av det här, kanske kommer 18 st 3-pack ullbollar?
 
Last edited:

caberg

Medlem
Jag tolkar det så, men är inte säker
Edit: fasen, verkar vara slut nu. Boka först tänk sen verkar gälla även här haha.
Haha samma för mig. Tänkte fan, nu har någon droppat detta i en FB grupp... Jag test beställde 8st samtidigt (för det billigare priset av 103kr/st dessutom), drogs drygt 900kr från kontot men fick tillbaks pengarna nu utan ett bekräftelse mejl på beställningeno_O
EDIT: Fick min beställning gjord nu :D
 
Last edited:

eddo

Medlem
Haha samma för mig. Tänkte fan, nu har någon droppat detta i en FB grupp... Jag test beställde 8st samtidigt (för det billigare priset av 103kr/st dessutom), drogs drygt 900kr från kontot men fick tillbaks pengarna nu utan ett bekräftelse mejl på beställningeno_O
EDIT: Fick min beställning gjord nu :D
Samma här, nu gick den igenom!
 

hco

Medlem
(Saxat från DI, datum: framtiden)

"2024: Nytt rekord för handel mellan Sverige och Nya Zeeland"

- "Hela ökningen verkar ha sitt ursprung i ett kraftigt ökat intresse för ullbollar i Sverige. Vi har aldrig sett något liknande." Enligt Nya Zeelands handelskommissionär för Norra Europa..
 

Hachans

Medlem
(Saxat från DI, datum: framtiden)

"2024: Nytt rekord för handel mellan Sverige och Nya Zeeland"

- "Hela ökningen verkar ha sitt ursprung i ett kraftigt ökat intresse för ullbollar i Sverige. Vi har aldrig sett något liknande." Enligt Nya Zeelands handelskommissionär för Norra Europa..

Air New Zealand öppnar ny direktlinje till Sturup. "Vi vill jävlas med Stockholms handelskammare säger VD".
 
Toppen