Erik Österberg
Medlem
Ullbollar från Nya Zeeland som skall snabba upp torktumlingSer inga sådana i shopen, kanske för att de är slut, men vad är det för bollar det pratas om (så att man kan hålla koll på om det dyker upp igen)?![]()
Ullbollar från Nya Zeeland som skall snabba upp torktumlingSer inga sådana i shopen, kanske för att de är slut, men vad är det för bollar det pratas om (så att man kan hålla koll på om det dyker upp igen)?![]()
Jag ser dem i shoppen igenVisa bifogad bild 149634
Dessa. Jag tror faktiskt inte att dom tog slut, utan att SAS plockat bort dom för det var en för "billig" produkt.
Undrar samma.. Jag tolkar "Earn a step for every item you purchase" som att man kan köpa allt på en gång. Någon som köpt som vet hur lång tid det tagit för steget att visas upp på webben?Kan man köpa 9 st på en gång, se videon och sen vara klar? Eller behöver man göra 9 st separata köp?
Råkar vara i behov av lite baspoäng.![]()
Tar upp till 35 dagar vid köp från shopen enl SAS egna sida.Undrar samma.. Jag tolkar "Earn a step for every item you purchase" som att man kan köpa allt på en gång. Någon som köpt som vet hur lång tid det tagit för steget att visas upp på webben?
Kan jag då köpa 8st bollar samtidigt och få de 8 steg jag har kvar?Tar upp till 35 dagar vid köp från shopen enl SAS egna sida.
Jag tolkar det så, men är inte säkerKan jag då köpa 8st bollar samtidigt och få de 8 steg jag har kvar?