Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår bokade jag 2 stycken Arlanda-Chicago i C via Köpenhamn, mellan 23-26 oktober med 2-4-1. Helt plötsligt dök det upp ett antal platser som inte funnits tidigare. Tack för det!

Menar du att det finns lediga platser på ANA sida som inte kommer upp på SAS?

Finns dessa platser när du ringer SAS i Tallin och bokar?

Nej, jag menar att sas sida är dålig att söka på, en sak som definitivt saknas är möjligheten att filtrera på klass dvs. jag vill endast leta efter bonusplatser i C men det går inte på sas.se, det kan man däremot göra i ANA tool.

För alla oss som har svårt att hålla ordning på vara papper så ringer man 018-480 91 67. Bara öppet under kontorstid.
Tänk på att det finns väldigt många begränsningar kring hur vouchern får användas. Alla dessa står på vouchern som kom hem i posten, men vid en första anblick kanske man inte reflekterar över dem.

Tack
Är det sas man ringer ? antar att det är engelska som gäller då?

Hur är smartast/bäst att göra?
Söka Eurobonusresor på sas hemsida och hitta bästa pris/alternativ?
Eller finns det något annat bra sätt?

Tack
Är det sas man ringer ? antar att det är engelska som gäller då?

Hur är smartast/bäst att göra?
Söka Eurobonusresor på sas hemsida och hitta bästa pris/alternativ?
Eller finns det något annat bra sätt?

Det är SAS i Tallinn du hamnar hos, och då är det engelska som gäller. Har du inte tillgång till någon av betaltjänsterna (KVS exempelvis) så är det SAS site som är enklast att söka på. Börja med att välja vilken destination du vill till och sen får du kolla månadsvis vilka datum som det finns biljetter på. Vill du resa till USA eller Japan bör du vara ute i god tid.

Vad gäller begränsningarna så finns det många. Resan ska börja i Skandinavien, måste vara samma klass ut och hem etc. Läs brevet (och tråden).

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen