Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det ingen som har någon ny lyckad bokning att rapportera, den här tråden har varit kul att läsa ?

Själv satsar jag på att få till en bokning till mig och min fru till USA nästa år i C, dock verkar det vara dåligt med utbudet, helst vill jag komma till SFO men jag kan i princip tänka mig ORD eller IAD också...

/Andreas

Jag åkte till EWR i C i juli, IAD i C i Mars och kommer åka till PMI i Plus i Oktober. SFO kan nog fortsatt vara svårt speciellt i C.

Är det ingen som har någon ny lyckad bokning att rapportera, den här tråden har varit kul att läsa ?

Själv satsar jag på att få till en bokning till mig och min fru till USA nästa år i C, dock verkar det vara dåligt med utbudet, helst vill jag komma till SFO men jag kan i princip tänka mig ORD eller IAD också...

/Andreas

Kolla även tråden där vi postar lyckade bonusresebokningar så hittar du fler lyckade 2-4-1. Själv fick jag till ARN-ORD till sommaren (fanns mycket bra tillgänglighet för någon månad sedan).

Beroende på när du vill ut nästa år kan det vara så enkelt att platserna inte släppts ännu.

/Andreas

Har bokat CPH - IAD C i november och det fanns gått om platser när jag bokade i april i C på flera datum t/r.

/Andreas
Hej Andreas, och välkommen till BC
SAS släpper inte biljetter än ca 330 dagar i förväg.

Jag hade tänkt åka mars-april någongång, men dessa kanske inte har släppts ännu ?

/Andreas

Jag skulle rekommendera att du börjar kolla nu. Dr Miles tipsade om denna tråd Hitta Star Alliance award biljetter med ANA tool man bör ha ett par alternativ när man ringer Tallin :) Sen är det även bra att vara rätt flexibel, typ "jag vill ha en biljett i business och jag vill vara borta ca en vecka mellan mars - april. jag har sett att det verkar finnas biljetter den..." Har du fått din voucher ännu? Tänk på att resan måste vara avslutad 1 år efter utfärdandet.

Jag har en voucher som är giltig fram till årsskiftet och jag kommer få en till snart, jag har ca 20k kvar i spend på kortet, jag kommer att nå detta inom 2 månader.

Dock har jag tillräckligt med poäng för att boka två platser utan rabatt och jag har sett att det har gått att i efterhand claima rabatten.

/Andreas

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen