Reuben Welsh
Medlem
argh va galen man blir på alla datum som dyker upp i sökmotorn som inte fungerar, utan endast visar att dem inte finns efter man klickat. Har sas uttalat sig om dessa?
Till er som är frustrerade över SAS webbsida.
http://www.businessclass.se/forum/s...ward-biljetter-med-ana-tool-4.html#post221469
Ja, workaround fungerar fortfarande för dem som inte har några miles på ANA.Gick igenom den processen, men får inte fram likadana alternativ som du fick när jag sökte efter biljetter i rad 2 3 4 från STO - > NYC utan endast KTH sökningen.
kan någon bekräfta att detta fortfarande fungerar som det skrivs?
Hej,Ja, workaround fungerar fortfarande för dem som inte har några miles på ANA.
Har du följt instruktion på Hur bokar jag en bonusresa med mina poäng? - BusinessClass.se ?
Jag har uppdaterat inlägg i den här tråden. Om du följer steg för steg fram till steg 6, kan du välja "7-Day Availability (direct flights only)".
Hej,
tyckte jag följde alla steg igår men kanske var lite tröttFungerade bättre när jag gjorde lite tester idag
tack!
Förövrigt måste älska SAS system, jag kunde se en bokning som inte dem kunde se på sin sida. Gav förslaget att de kunde låna mig 20k poäng så jag kunde boka min buissnessresa med 241 vilket dem gjorde och då fungerade allt.
Poäng för sas för att de vågar jobba runt systemet men lite pinsamt att man har mer rättigheter att boka som användare än i "biljettkassan"
New York buissness bokat i juni nu iaf för tjejen och jag! Lyckades hitta biljetter igår kväll!![]()
Intressant! Har du möjlighet att utveckla det där med låna poäng och varför det behövdes?
Hur menar du med att de inte kunde se en bokning, menar du en awardplats?
Hej,
Jag hittade igår kväll lämpliga datum i buisness till tjejen och jag till newyork, nu på morgonen när jag ringde Sas så kunde dem bara se Econonmy biljetter i systemet på sida men på min var dessa kvar. Jag hade 180k poäng på mitt konto och suckade lite att jag inte hade 20k poäng till så jag kunde boka själv om inte han ser det.
Då sa han jag pratade med att han kunde lösa det, helt plötsligt var det 200k på mitt konto, jag bokade Buisness för alla mina poäng, och efter det justerade han och hade till 100k på mitt konto för att justera för 241 vouchern, och för en liten stund sedan försvann dem 20k jag fick låna för att boka.
Menade att jag kunde se en biljett som var möjlig att boka, inte en bokning![]()
Hej,
Jag hittade igår kväll lämpliga datum i buisness till tjejen och jag till newyork, nu på morgonen när jag ringde Sas så kunde dem bara se Econonmy biljetter i systemet på sida men på min var dessa kvar. Jag hade 180k poäng på mitt konto och suckade lite att jag inte hade 20k poäng till så jag kunde boka själv om inte han ser det.
Då sa han jag pratade med att han kunde lösa det, helt plötsligt var det 200k på mitt konto, jag bokade Buisness för alla mina poäng, och efter det justerade han och hade till 100k på mitt konto för att justera för 241 vouchern, och för en liten stund sedan försvann dem 20k jag fick låna för att boka.
Menade att jag kunde se en biljett som var möjlig att boka, inte en bokning![]()