Filip skrev:Är du säker på att det var Plus och inte Business?Klicka för att utvidga...
Ingen Business class till Ryssland med SAS, tror jag.
Filip skrev:Är du säker på att det var Plus och inte Business?Klicka för att utvidga...
SAS har ju bara Go och Plus inom Europa, så ja, jag är säker. Oavsett så skall man ju inte kunna blanda. Sen behövde jag bara betala för verkliga klasser, och inte den dyraste. Så istället för 25000 + 25000 så blev det 15000 + 25000.Filip skrev:Är du säker på att det var Plus och inte Business?Klicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:SAS har ju bara Go och Plus inom Europa, så ja, jag är säker. Oavsett så skall man ju inte kunna blanda. Sen behövde jag bara betala för verkliga klasser, och inte den dyraste. Så istället för 25000 + 25000 så blev det 15000 + 25000.Klicka för att utvidga...
Det var något liknande som hände mig. Jag till och med sade att det blir plus eftersom det inte fanns go på vägen dit. Det var agenten som själv föreslog att mixa klasser...perhall skrev:Jag blev nyligen erbjuden Economy dit och Business hem (ARN-EWR) och då frågade jag om man normalt får mixa platser och de sa att det går bra (är EBG).PerKlicka för att utvidga...
Så var det för mig också. Jag skulle inte ens komma på att föreslå det i detta läge eftersom det står så tydligt i instruktionerna att det gäller t/r med SAS i samma klass dit och hem.Golfkillen skrev:Det var något liknande som hände mig. Jag till och med sade att det blir plus eftersom det inte fanns go på vägen dit. Det var agenten som själv föreslog att mixa klasser...Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Jag tror nog inte att dom är förbjudna att göra detKlicka för att utvidga...
SASSalesInfo skrev:Not possible to mix classesKlicka för att utvidga...
perhall skrev:Jag blev nyligen erbjuden Economy dit och Business hem (ARN-EWR) och då frågade jag om man normalt får mixa platser och de sa att det går bra (är EBG).PerKlicka för att utvidga...
Fick du betala för den högre klassen, eller fick du betala för faktisk klass?Airbusfreak skrev:Samma här. Jag ville ha Business bägge vägarna CPH-IAD, men det fanns ej på hemvägen så då bokade agenten Economy.Klicka för att utvidga...
Håkan Andersson skrev:Hej allihopa!Fick ett väldigt intressant samtal från Ipo idag ang min resa till USA på Tisdag 14/1.12:00 ringer Mr Johan från IPO (Enheten för internationellt polissamarbete - Om Polisen - polisen.se)Dem hade fått en förfrågan från usa på ett passnummer som skulle resa till usa på tisdag..Klicka för att utvidga...
Håkan Andersson skrev:Tallinhar strulat på denna resa förut då jag skulle tilllämpa 2-1 vouchern, kanske blev för mycket dåså att dem skrev fel lite här å var.Klicka för att utvidga...