Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej allihopa!
Fick ett väldigt intressant samtal från Ipo idag ang min resa till USA på Tisdag 14/1.

12:00 ringer Mr Johan från IPO (Enheten för internationellt polissamarbete - Om Polisen - polisen.se)

De hade fått en förfrågan från USA på ett passnummer som skulle resa till USA på tisdag.
Passnumret tillhörde inte Håkan Andersson som stod som resande utan det tillhörde ett litet barns pass som är anmält stulet i Norge.

Ofan, där rök den resan med min far tänkte jag Men "Ipo" skulle kontakta USA och försöka lösa detta på bästa sätt.

Ringde lite irriterad till SAS för att dubbelkolla uppgifterna på min bokning och döm av min förbvåning när både födelsedatumet är fel och passnumret.

Killen hjälpte mig att fixa detta direkt och var väldigt hjälpsam dock så fattar vi inte hur detta kan ha blivit så fel.

Jamena sååå dålig är inte Tallinn på engelska och vad jag minns så var jag inte berusad när jag bokade denna resa
Det ska tilläggas att min esta ansöka är riktigt ifylld.

Ok så vad tror ni, får jag problem att komma in i landet eller är mitt riktiga passnummer rent ?

Tallinn har strulat på denna resa förut då jag skulle tilllämpa 2-1 vouchern, kanske blev för mycket då så att de skrev fel lite här å var.
 
Last edited:

Homer

Medlem
Hej allihopa!
Fick ett väldigt intressant samtal från Ipo idag ang min resa till USA på Tisdag 14/1.

12:00 ringer Mr Johan från IPO (Enheten för internationellt polissamarbete - Om Polisen - polisen.se)

Dem hade fått en förfrågan från usa på ett passnummer som skulle resa till usa på tisdag.
.

DE hade fått en förfrågan från USA på ett passnummer som



Tallin har strulat på denna resa förut då jag skulle tilllämpa 2-1 vouchern, kanske blev för mycket då så att dem skrev fel lite här å var.

kanske blev för mycket då så att DE skrev fel lite här å var


Gnäll inte på Tallinn när du själv inte ens klarar av att skilja på DE och DEM på svenska och inte ens kan stava Tallinn rätt...
 

palmen

Moderator
Hmm, nu ska vi kanske inte börja klaga på hur folk skriver och när de stavar fel, inte riktigt det som forumet är till för. Stör man sig så mycket på de/dem och andra felstavningar finns det säkert forum för likasinnade.
 

drW

Medlem
Jag är väldigt ny på det här och fick min första voucher före jul.
Vilken information bör/ska man ha tillhands när man ringer Talinn?
Är det engelska som gäller? (Kan ibland bli lite problem med mitt namn)
Kan man skicka information till dem via epost?
Vilka öpptettider har de?
Många frågor:) Tack på förhand!
 

Storsteffe

Medlem
De får upp dina uppgifter(namn etc) med hjälp av EB-numret. Hur du vill resa så detaljerat som möjligt är bra att veta. Tror inte du kan skicka e-post dit.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen