Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja sorry, menar givetvis business. Ser att du hittat i februari, vore trevligt om de släpper upp lite mer framåt sommaren också. Men som många varit inne på, Vouchern är inte lätt att utnyttja, min brinner inne i december. Men får en ny som tur väl är.

Ja sorry, menar givetvis business. Ser att du hittat i februari, vore trevligt om de släpper upp lite mer framåt sommaren också. Men som många varit inne på, Vouchern är inte lätt att utnyttja, min brinner inne i december. Men får en ny som tur väl är.

Är det inte bättre att dra till London eller nåt, än att den brinner inne?

Mvh
/NotRyan

Har funderat på det men hittar inget datum där det är lämpligt. Synd att den är personlig, annars kunde någon annan fått glädje av den.

och skulle man vilja så går det inte att boka.
Men här har du, du brukar ju göra snabbturer ensam ;)

Näe, jag vet att de sabbat det just nu, men det gick ju förut och då fanns det plats, men det gick som sagt över.

Det finns enstaka platser som gör att man kan ta en roundtrip, men oftast är det så att man blir borta typ 2 dagar eller 2 månader. Båda är oftast inte optimalt...

Tack, men jag förstår inte riktigt på vilket sätt det skulle hjälpa mig att använda 2-4-1?

Om man läser nedanstående så får man känslan av att det går att söka från Oslo till New York och på den sträckan man man väl använda 2-4-1?

www.sas.se skrev:
See the Big Apple through the eyes of a New Yorker. We have good award availability from November to/from New York!

Jag håller på att tröttna rejält på SAS... De öser poäng över nya kunder som manna från himlen, men de är helt obrukbara. Påminner om 30-talets depression när människor kom med skottkärror fulla av pengar. Och Guldkorten behöver man ju knappt flyga alls för att få längre. Vet inte vad fasen de tänker uppnå, men stamkunderna flyr fältet då förmånerna urvattnas till vatten.

Var inne och kollade för sommaren och det finns mycket i Plus till Chicago, men jag tycker att det är under all kritik med platser till San Francisco. Är det överhuvudtaget någon som lyckats hitta i Plus dit?

Jag var inne på att boka Chicago i sommar. Hittade inget under Juni-Augusti... Så det fick bli en resa i maj istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen