Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som vet om det fortfarande gäller med *A till SFO?

Jag provade att boka till SFO idag och fick nej, provade att ringa två gånger för att se om jag fick olika svar beroende på agent men ingen lycka.

Får väl invänta och se om det öppnas upp fler platser längre fram!

Det går finfint att boka 2-4-1 i annans namn. Jag bokade en resa till EWR från ARN åt mina föräldrar som en present. Inga problem, inga frågor.

Tack för svaret. Jag glömde skriva att jag ringde och bokade (just ARN - EWR dessutom) till min mamma. Som du sa: inga problem, inga frågor.

Det lär ju inte spela någon roll. Reglerna är solklara. Så länge SAS inte har anledning att tro att du säljer din voucher så får du boka resor åt vem du vill med den.

Jag bokade till Chicago förra veckan.
Ringde norska numret och båda jag snackade med där sa att det var helt ok med *A sålänge det inte fanns plats på SAS
Så jag åker United via LHR dit och SAS hem. 110K poäng och 600kr i skatt per person..

Så tipset måste bli att ringa Norge ! Mkt mkt lättare att få ihop resor då ju.
/b

Jag bokade till Chicago förra veckan.
Ringde norska numret och båda jag snackade med där sa att det var helt ok med *A sålänge det inte fanns plats på SAS
Så jag åker United via LHR dit och SAS hem. 110K poäng och 600kr i skatt per person..

Så tipset måste bli att ringa Norge ! Mkt mkt lättare att få ihop resor då ju.
/b

Jag kanske missat detta, men vilket är numret till Norgecentret? Är det SAS i Norge?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen