Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det var 100k om man bokade med *A med EB-poäng.
Om det nu öppnats upp platser för EB till SFO kanske man dock inte kan åka med *A längre.
Det är vl bara ringa Tallinn och fråga, du kan inte få mer än ett nej i värsta fall :)

Nu har man kommit i den sorliga situationen att min kommande 241 vouchers resa troligtvis inte blir av. Har inbokat 2 stk C till EWR 20/5-6/6. Har svårt att hitta både nya platser i C och tiden till att åka innan vouchern går ut i november. Min fråga är om det är fritt fram att sälja voucher och/eller platserna eller strider det mot några regler hos SAS och/eller BC? Tycker jag har sett mig se sådana annonser här tidigare.

oj då tar jag genast tillbaka det sa, tänkte annars på att sälja vouchern och låta någon annan boka med egna poäng om man avtalar en tid för avbokning. Är det även otillåtet att sälja voucher här? Annars ser jag nu att det ev. öppnats för *A möjlighet igen. Det hade kanske varit ett alternativ. Någon som vet om det finns tillgänglighet till SFO (som var den tilltänka slutdestinationen) från maj-augusti eller om det är dödfött att försöka.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen