Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag följer denna tråden med stort intresse eftersom jag precis har fått en 2-4-1 voucher som jag givetvis vill bränna av så fort som möjligt :)
Planerna just nu är inställda på en tur till Tokyo, helst innan jul. Eftersom jag inte ens ids bråka med SAS awardbokningssida - och jag dessutom inte har något större hopp om att hitta 2x C awards CPH-NRT så står mitt hopp till någon trevlig partner, man har ju hört en del bra om ANA :)

Men det är värt varenda litet öre om du kan smyga fram och sätta dig i F ...

och vi pratar om att det inte går att boka F award med Amex 2-4-1 voucher i den här tråden.
Min uppfattning om ANA Business class är, det är inte så mycket bättre än andra asiatiska flygbolag, därför vill jag uppmärksamma andra om rejäl skillnad av bränsletillägget.

Har någon provat att använda två stycken kuponger vid bokning? Har en bokning inne med förra kupongen som är i oktober och erhöll ny kupong idag. Är lite sugen på att avboka den befintliga resan och boka in en ny för fyra personer istället.
Tacksam för all input.

Har någon provat att använda två stycken kuponger vid bokning? Har en bokning inne med förra kupongen som är i oktober och erhöll ny kupong idag. Är lite sugen på att avboka den befintliga resan och boka in en ny för fyra personer istället.
Tacksam för all input.

Läste inte jag någonstans att:
Max en kupong per medlem per år?

Läste inte jag någonstans att:
Max en kupong per medlem per år?

Det måste gå att använda två kuponger, jag har fått två som överlappar varandra med tre månader.
Men med tanke på svårighet att hitta platser när man kan resa hinner nog en att brinna inne. Har försökt boka SFO unde ett par månader men det är fortfarande inte möjligt. Värdet av denna Amex kupong är nästan lika med noll.

Amex 2 for 1

Är det möjligt att boka denna åt t.ex dotter med sällskap eller måste jag själv åka. För mej är den svår att använda p.g.à. Redan bokade resor innan utgångsdatum.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen