Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon som har 2st business biljetter bokade som går i avbokningstankar eller ska avboka. Finns nämligen knappt något att tillgå hos SAS dessvärre:(
Du kan knappt ha kollat...? Det finns verkligen biljetter att boka. Har bokat och bokat av 2-4-1 i juni, maj och nu senast i januari/februari. Allt i business och jag har även varit kräsen på tider/dagar.

Tips: Det fanns för en liten stund sedan en del businessbiljetter till och från San Francisco under tidig vår. En hel del platser under februari, lite mindre under mars (men ändock görbart).
Passade perfekt för mig och polarn som tänkt göra en västkusttripp, men bokat via Chicago då det fanns noll tillgängligt tidigare. 100 000 poäng för två Luleå - San Francisco.

Tips: Det fanns för en liten stund sedan en del businessbiljetter till och från San Francisco under tidig vår. En hel del platser under februari, lite mindre under mars (men ändock görbart).
Passade perfekt för mig och polarn som tänkt göra en västkusttripp, men bokat via Chicago då det fanns noll tillgängligt tidigare. 100 000 poäng för två Luleå - San Francisco.
Tack för tipset!! Har nu också lyckats boka 2 platser i C i februari!

Då får jag också tacka :D

Bokade precis om min 2-4-1 (för fjärde gången?) till San Fransisco i Business så nu kan vi välja att köra i lagg i Squaw Valley om det skulle vara dåligt med snö i Jackson!

Hittar åtminstone fortfarande 6 potentiella resor i januari-mars i SAS C till SFO. Bra fynd och tack för att du delar med dig. Problemet är att jag redan har bokat till NY i sommar för min voucher.

Tack för tipset! Bokade precis en helg i SAN Fransisco i januari, utan att veta vädret eller vad göra...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen