Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2024)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åt mig gick det bra att boka plusbonusplatserna jag såg på SAS hemsida mellan ARN och LHR som anslutning till Virgin business till JFK. Vill också varna för att om du tar separat resa borde du åka på LHR skatten för VS resan också förutom andra nackdelar med olika biljetter. Så hade lätt kört i go om jag vore dig om det av nån anledning inte går att lösa plus på samma biljett.
Tack!

Vad fick du betala i skatt?

Blir så himla förvirrad av det här. Väljer guldprickade datum i kalendern för att försöka boka med amex vouchern men när jag klickar vidare kommer det upp ett felmeddelande typ "something went wrong" och inga guldprickade resor syns längre. Men klickar jag mig fram till kalendern igen finns de guldprickade datumen kvar där!

Har jag missat något hemligt steg i den här ritualen?? -_-

Köpte en pryl på Netonnet för ca 14tkr 29e december 2024 och uppnådde därmed min 241 voucher och den har registrerats.

Hur blir det om jag gör en retur på den produkten nu i januari, kommer vouchern att dras tillbaka?

Köpte en pryl på Netonnet för ca 14tkr 29e december 2024 och uppnådde därmed min 241 voucher och den har registrerats.

Hur blir det om jag gör en retur på den produkten nu i januari, kommer vouchern att dras tillbaka?
Rätt säker på att den dras tillbaka, annars hade det varit extremt enkelt att köpa 5 dyra tv apparater och sedan returnera dessa för att få voucher.

Jag trodde för övrigt att NetonNet ej accepterade Amex?

Rätt säker på att den dras tillbaka, annars hade det varit extremt enkelt att köpa 5 dyra tv apparater och sedan returnera dessa för att få voucher.

Jag trodde för övrigt att NetonNet ej accepterade Amex?
Ja egentligen borde det ju vara så rimligtvis.

Netonnet tar Amex och har 90 dagars öppet köp för medlemmar :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen