Det är ju inte samma sak som att den kommer tillbaka om den redan använts.Hyffsat officiell tycker jag när det står i bokningsflödet:
Exakt. Läste att någon påstod att det inte gäller redan använda vouchers. Huruvida det stämmer vet jag inte. Bokade om en resa i slutet av veckan och agenten nämnde då att vouchern var giltig till och med 31/12 dvs nämnde inte något om att den skulle ha förlängts. Frågade inte heller om någon förlängning dock eftersom jag ändå kommer att hinna nyttja den.Det är ju inte samma sak som att den kommer tillbaka om den redan använts.
Går bra, gick så sent som i söndags samt lördag för någon vecka sedan.Kan man boka 2-4-1 SkyTeam via telefon på helger nuförtiden eller är det endast vardagar som gäller?
Men är det inte lite konstigt att Sas inte har kommunicerat detta? Man får ju hoppas att det inte är en tabbe av SK IT
Du har ett par månader på dig, Amex har förlängt till 25 mars. I bästa fall hittar du något till nästa julLite "panik" skall jag åter vaska 2-4-1.. känns som jag verkligen fråga mig om det är värt AMEX elit när man inte använder den bästa förmånen på ett par år.
Men efter nyår är det 2st nya som man skall "vaska"Du har ett par månader på dig, Amex har förlängt till 25 mars. I bästa fall hittar du något till nästa jul![]()