Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2024)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försökte precis göra detta men fick till svar att det måste vara två separata bokningar, ska man försöka boka de som två separata och när ringa och be dom lägga ihop dom eller är det HUCA som gäller? gäller en resa med SAS med 2 vuxna och 2 barn(1 infant), har två vouchers.
Två vouchers = två separata bokningar har varit standard ett tag. Jag har en sådan just nu till jul och många andra som rapporterar liknande.

Snabb fråga.
SAS julkalender har 50% på bonusresor till USA.
Vill minnas att vi tidigare bokade en liknande resa under julen förra året, men hade för mig att vi då även använde amex 2-4-1...

Testade det ikväll men då är det antingen eller 50% rabatt på bonusresa ELLER att man kan klicka i vouchern. Jag minns säkert fel men ville kolla om det alltid är så? :)

Snabb fråga.
SAS julkalender har 50% på bonusresor till USA.
Vill minnas att vi tidigare bokade en liknande resa under julen förra året, men hade för mig att vi då även använde amex 2-4-1...

Testade det ikväll men då är det antingen eller 50% rabatt på bonusresa ELLER att man kan klicka i vouchern. Jag minns säkert fel men ville kolla om det alltid är så? :)
Det är alltid så.

Har ren resa med en voucher som går ut i december (*A). Om jag skulle hitta tillgänglighet med SkyTeam istället och boka en ny resa med voucher som går ut nästa år, löser SAS att ”byta” vouchers sen om jag ringer in och bokar av den ordinarie resan, så att vouchern med tidigast utgångsdatum används till den nya?

Vill inte boka av *A-resan först för att få gamla vouchern i retur eftersom jag i så fall med stor sannolikhet behöver be en bön till feeder flight/married segments-gudarna, och jag är ateist.

Rykte från eurobonusguiden att AMEX voucher förlängs till 31/3 2025 - någon som vet mer?

Tillägg: Folk i kommentarerna bekräftar att de fått sin voucher förlängd
IMG_2823.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen