Det vore ju bra, då kanske det är ett temporärt problem.Problemet med mixed class skal være at nytt system ikke klarer å regne ut riktig pris, noe denne posten er et godt eksempel på...
Det vore ju bra, då kanske det är ett temporärt problem.Problemet med mixed class skal være at nytt system ikke klarer å regne ut riktig pris, noe denne posten er et godt eksempel på...
Det har nog varit tur med den bokningen. Jag ringde två ggr idag för att försöka boka Garuda first. Båda agenterna såg platserna men hävdade att man inte kunde boka, jag stod på mig, båda ringde backoffice och de sa att man dels inte kunde boka first (än), dels att man inte kunde mixa bokningsklasser.Det går ju onekligen att boka Garuda First och där kan man mixa med annat än First. Så om du kan boka tex First och Business borde det ju rent teoretiskt inte vara några problem att boka Economy och Business
Posta din lyckade bokning av bonusresor här - 2024
Bonusprogram: Eurobonus Flygbolag: KLM, Vietnam Airlines Kabinklass: Business Avreseort: LPI Destination: SGN Enkelresa eller Tur&retur: T/R Antal poäng (per person): 93 750 med Amex 2-4-1 Skatter&avgifter (per person): 2654 SEK Antal resenärer: 2 När (avresans tidpunkt): jan 2025 Bokad: 1...www.businessclass.com
All I hear are excuses!Det har nog varit tur med den bokningen. Jag ringde två ggr idag för att försöka boka Garuda first. Båda agenterna såg platserna men hävdade att man inte kunde boka, jag stod på mig, båda ringde backoffice och de sa att man dels inte kunde boka first (än), dels att man inte kunde mixa bokningsklasser.
Exakt. En av de jag pratade med sa uttryckligen att han såg platserna och skulle kunna boka dem, men att han inte fick och att "eurobonus" inte skulle godkänna biljetteringen.All I hear are excuses!
Högst troligt går det att boka, men de får inte av någon anledning. Och on någon inte väljer att bryta mot direktiven blir det ingen bokning just nu troligtvis.
Rena SAS-bokningar går utmärkt att boka 2 vuxna och 3 barn på.Ok. Vad jag kan förstå av texten så verkar det inte bara gälla för bokningar inom Skyteam utan generellt för voucher-bokningar, alltså även med SAS. Rätt eller fel?
Samt, är det någon som har några kreativa lösningar för hur man hanterar detta bäst om man planerar att boka en bonusresa för familjen (2 vuxna, 3 barn)?