infosky
Medlem
Jag lyckas fortfarande inte se mina vouchers på sidan för bonusresor med partnerbolag. Snöpligt när resan jag är ute efter enbart är ett klick bort...![]()
Har du kollat så att den finns i appen under Wallet?
Jag lyckas fortfarande inte se mina vouchers på sidan för bonusresor med partnerbolag. Snöpligt när resan jag är ute efter enbart är ett klick bort...![]()
Japp, syns två vouchers i appen under wallet samt syns även på webben under EB profilen men de dyker inte upp i webbens flöde för bokning med partnerbolag. Dom dyker dock upp i SAS egna bokningsflöde på webben.Har du kollat så att den finns i appen under Wallet?
Påhitt, så länge det går att boka 4pers så ska det gå att boka 4pers med vouchers.Fick besked från agenten att man numera inte kan applicera två vouchers på en bokning. Är man en familj på fyra och vill använda två vouchers måste man alltså dela upp det i två bokningar. "Systemet klarar det inte, som i *A". Stämmer det? Att man inte kan göra det själv online känner jag till.
Inget påhitt. Det står tillochmed på deras hemsida:Påhitt, så länge det går att boka 4pers så ska det gå att boka 4pers med vouchers.
@erikswe kunde du boka samtliga 4 personer på samma bokning och applicera 2st 2-4-1 vouchers (eller blev det 2 bokningar)?Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: Air France, KLM
Kabinklass: Business
Avreseort: ARN
Destination: CUN
ARN-CDG-CUN-AMS-ARN
Enkelresa eller Tur&retur: Tur&Retur
Antal poäng (per person): 260 000 med 2x Amex 2-4-1,
Skatter&avgifter (per person): 2189 SEK
Antal resenärer: 4
När (avresans tidpunkt): jan 2025
Bokad:2 september 2024
Hade en ARN-LIS-CUN-LIS-CUN med TAP (*Alliance) bokad. Detta innebar en övernattning i LIS varför vi ombokade till Sky Team.
Jag bokade dock enbart sasflyg igår med PLUS ut och Business hem som bonusresaMer skit efter övergången till Skyteam.
Försökte boka en längre resa i business där sista benet och första i returen endast fanns tillgängligt i economy.
Agenten var väl borta i 20 minuter innan han återkom och sa att man inte längre kan kombinera bokningsklasser på bonusresorna.
HUACA eller någon mer som fått kännas vid detta?
Också hört rapporter om detta. Om det stämmer tycker jag det är en rejäl försämring som smygits ut efter att övergången till Skyteam. Samma sak med 2x multiplikatorn på 3 flygbolag inom Skyteam.Mer skit efter övergången till Skyteam.
Försökte boka en längre resa i business där sista benet och första i returen endast fanns tillgängligt i economy.
Agenten var väl borta i 20 minuter innan han återkom och sa att man inte längre kan kombinera bokningsklasser på bonusresorna.
Mer skit efter övergången till Skyteam.