Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2024)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Verkar ju ha fungerat för andra. Så frågan är väl vad ”inte längre” betyder? Menar han efter bytet eller efter nåt som skett efter bytet.
Skulle säga ACA, för jag antar du har redan HU.

Hittar ingen som postat i den tråden som lyckats kombinera Eco och C på en utresa/hemresa för en bonusresa med SkyTeam. Den kombin jag sett är att utresa är C och hemresa Eco. Men som sagt inte en blandning på den ena eller andra

Ah, det kan vara en skillnad, den jag länkade till är Eco ut/C hem. Men ingen blandning inom. Tycker dock jag sett SAS Plus/C blandning på en ut- eller hemres, kommer bara inte ihåg var. Kan dock ha varit så att intra-EU Plus räknas som C under denna regel eller begräsning, om den faktiskt gäller.

Det går ju onekligen att boka Garuda First och där kan man mixa med annat än First. Så om du kan boka tex First och Business borde det ju rent teoretiskt inte vara några problem att boka Economy och Business

Det går ju onekligen att boka Garuda First och där kan man mixa med annat än First. Så om du kan boka tex First och Business borde det ju rent teoretiskt inte vara några problem att boka Economy och Business
Nu verkar det inte hänga ihop med problematiken ovan men se nedan.
Pratar just nu med en agent som hävdar att de har inte kan/får sälja awards i första klass på Garuda sedan i fredags. Gissar att det är HUACA-läge men någon som försökt boka och/eller fått höra liknande?

Han diskuterade med "Eurobonus-avdelningen" som enl honom bekräftade hans påstående. Hans tips var att ringa varje dag för att höra om det ändrats.

Edit: efter dubbla HUACA säger agent 2 och 3 samma sak. Ser platser men hävdar att de ej får boka eftersom förhandlingar mellan bolagen pågår. Tråkigt.
Även agent 4 och 5 säger samma sak. Verkar alltså inte gå att boka Garuda First just nu.

Fick också nekat för att blanda Economy och Business. Verkar vara en ny grej….
Någon som testat att endast boka Garuda First mellan Amsterdam och Jakarta? Kanske borde gå.

Problemet med mixed class skal være at nytt system ikke klarer å regne ut riktig pris, noe denne posten er et godt eksempel på...

Fick också nekat för att blanda Economy och Business. Verkar vara en ny grej….
Någon som testat att endast boka Garuda First mellan Amsterdam och Jakarta? Kanske borde gå.
Blir nej direkt man nämner first med Garuda AMS-CGK, åtminstone på mina fem försök idag. Trots att inga andra flighter hade hunnit nämnas.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen