Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2023)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Climber

Medlem
Någon som har koll på hur länge voucher blir giltig efter tidtabellsändring? (Vouchern har passerat sin giltighetstid) Kommer ihåg att under corona fick man voucher med 3månaders förlängning, samma idag?
Jag avbokade en resa som blivit tidtabellsändrad 2023-06-21 och min voucher, som var utgången, blev förlängd till 2023-09-30. Verkar vara 3 månader inklusive innevarande månad.
 

erikswe

Medlem
En fråga gällande 2-4-1 och olika bokningsklasser med SAS.

Kan en person åka i business och en annan åka i plus och voucher?

Möter lite motstånd av agenten
 

palmen

Moderator
En fråga gällande 2-4-1 och olika bokningsklasser med SAS.

Kan en person åka i business och en annan åka i plus och voucher?

Möter lite motstånd av agenten
Tips, läs första posten i denna tråd, där finns svaret på det du efterfrågar och mycket annat som är bra att känna till.

Men svaret på din fråga är nej, det går inte. Agenten gör helt rätt i att neka dig detta.
 

Jean-Pierre

Medlem
När brukar era vouchrar bli synliga hos SAS efter spenden är uppnådd? Min första voucher i år överfördes inte, så efter två månader fick AMEX göra ett ärende - sedan kom den. Min nästa vocuher triggade jag i slutet augusti, men syns inte ännu.

AMEX sa nu att vouchers överförs runt 10:e varje månad precis som poängen. Är lite tveksam till om agenten verkligen har rätt där, eller höftar... Känns som de alltid kommit snabbare än så.
 

Flyer722

Medlem
När brukar era vouchrar bli synliga hos SAS efter spenden är uppnådd? Min första voucher i år överfördes inte, så efter två månader fick AMEX göra ett ärende - sedan kom den. Min nästa vocuher triggade jag i slutet augusti, men syns inte ännu.

AMEX sa nu att vouchers överförs runt 10:e varje månad precis som poängen. Är lite tveksam till om agenten verkligen har rätt där, eller höftar... Känns som de alltid kommit snabbare än så.
Kommer direkt 1dag kanske?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen