Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2023)

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Jag är lite förvirrad, är det fortfarande 08-797 40 40 som första posten säger, eller är det vanliga kundtjänstnumret 08-797 30 10? Eller möjligtvis 0770-727727?
Första numret, störst chans där att någon som kan något svarar. Ringer du vanliga numret kan du få någon son gör första dagen på jobbet.
 

Buffy

Medlem
Jag gjorde en ombokning på en awardresa men har inte fått tillbaka skillnaden på skatter sova avgifter så jag ringde SAS och han jag pratade med menade på att det går jag inte förens resan är genomförd. Stämmer det?
 

Mr Basic

Medlem
Jag gjorde en ombokning på en awardresa men har inte fått tillbaka skillnaden på skatter sova avgifter så jag ringde SAS och han jag pratade med menade på att det går jag inte förens resan är genomförd. Stämmer det?
Aldrig hört talas om. Om resan är 10 månader framåt ska man lita på att SAS fixar detta i efterhand, knappast. HUACA.
 
Har lite poäng som går ut sista juli, har en voucher kan tänka mig att boka vilken långhaul som helst. Öppen för allt inom de närmaste året. Antingen för 2 eller 4 personer. Någon som har något tips?
 

pswe

Medlem
Har lite poäng som går ut sista juli, har en voucher kan tänka mig att boka vilken långhaul som helst. Öppen för allt inom de närmaste året. Antingen för 2 eller 4 personer. Någon som har något tips?
Hyfsat bred fråga och vansinnigt öppna förutsättningar.
Öppen för även economy?
Någon begränsning på poängmängden?
 

lillemannen

Medlem
Har lite poäng som går ut sista juli, har en voucher kan tänka mig att boka vilken långhaul som helst. Öppen för allt inom de närmaste året. Antingen för 2 eller 4 personer. Någon som har något tips?
Kom hem precis ifrån Doha. Du kan lätt hitta avgångar till Doha med 2 platser med ex Turkish
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen