Har ju hittat 2 platser i F så det byter man inte så lätt ska kolla LHHade samma problem med just Tokyo t/r London då jag inte hittade direkt hem. Finns dock ett par flighter med LH via t.ex FRA som funkar efter man landat i London. Jag valde att ändra hemresan från HND till FRA istället.
Beror ju också på om du har nåt leg kvar att leka med...
Ok ja med stopp jaLufthansa, Austrian, Swiss är alla tänkbara möjligheter för att komma hem med ett stopp på vägen (finns ju några till bolag som kan funka i teorin). Om sas inte släpper platser har du ju inte så mycket val än detta. Släpper sas platser senare kan du ju alltid boka om för 150 kronor om du hellre flyger direkt.
Ok ja med stopp ja
Men har det med svenska Tallinn blivit lättare nu att söka ben för ben eller lägga på ett ben? Var ju tvärkört för nån månad sen.
Menar att du har 4 ben i vardera riktning, så då har du ju marginal tänker jag.Har ju hittat 2 platser i F så det byter man inte så lätt ska kolla LH
Hur menar du kvar att leka med? är bokad nu så här:
ARN-BRU-NRT / HND-LHR och behöver sista benet tillbaka till ARN.
Menar att du har 4 ben i vardera riktning, så då har du ju marginal tänker jag.
Då kan väl SAS kommunicera detta så det blir klart och tydligt vad som gäller! Inte att man ska tvingas ringa 5-10 ggr för att få igenom en (enligt tidigare premisser) fullt rimlig bokning/ändring. Men inte SAS, icke konsekvent är ledordet.Börjar dock förstå varför SAS vill begränsa *A-bokningarna nu. När andra bolag som Lufthansa, Austrian och Croatian gör tidtabellsändringar så sent inpå som 20 dagar blir det massa krångel för SAS, som får göra jobbet i form av "resebyrå"
När ska man börja ringa 018- för att hitta en business med Amex 2-4-1 till BKK i början/mitten jan 2022, och vilka bolag kan vara möjliga och vilka stops kan det bli?