Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2021)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde precis och försökte boka en flight med Swiss i Juli som jag kan se finns som "Business Saver Award" på united.com, men hon jag pratade med kunde inte se flighten. Blev det nåt missförstånd eller kan det vara så att flighter som syns på united.com som "Saver award" ändå inte kan bokas med Eurobonus?
Det kan mycket väl vara så då det är vad United kan boka och inte SAS, det är bara ett riktmärke på vad som kan tänkas boka.
Men kan också vara en lat handläggare, ring igen och igen och igen.
Till slut har man tur och får en bra handläggare!

Det kan mycket väl vara så då det är vad United kan boka och inte SAS, det är bara ett riktmärke på vad som kan tänkas boka.
Men kan också vara en lat handläggare, ring igen och igen och igen.
Till slut har man tur och får en bra handläggare!
Alright, vad är din erfarenhet kring "hit rate" för att lyckas boka flighter som man hittar på United? Brukar det oftast funka eller oftast inte?

Alright, vad är din erfarenhet kring "hit rate" för att lyckas boka flighter som man hittar på United? Brukar det oftast funka eller oftast inte?
Min personliga erfarenhet är helt irrelevant tyvärr, har alldeles för få bokningar.
Jag har 100% hit rate på bra handläggare, läs tråden @palmen länkar till så kan du göra egen bedömning hur problematiskt det kan vara!

Det här har säkert avhandlats flera gånger men jag vill dubbelkolla ändå vad som gäller just nu. Jag bokade en resa till Reyjavik men funderar på att boka av den. Jag har bokat via nätet. 2-4-1-vouchern (fortfarande giltig) och poängen får jag ju tillbaka, men får jag tillbaka alla skatter/avgifter?

Det här har säkert avhandlats flera gånger men jag vill dubbelkolla ändå vad som gäller just nu. Jag bokade en resa till Reyjavik men funderar på att boka av den. Jag har bokat via nätet. 2-4-1-vouchern (fortfarande giltig) och poängen får jag ju tillbaka, men får jag tillbaka alla skatter/avgifter?
Hej

Nu framgår det inte om du har en star alliance bokning eller enbart SAS.
Har du en bokning med endast SAS flyg så får du tillbaka varje krona iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen