Hur gick det? Va det öppet idag?Är som ett barn kvällen innan julafton....funderar på att dygna...och ringa Guld supporten så fort biljetterna släpps i natt
Hur gick det? Va det öppet idag?Är som ett barn kvällen innan julafton....funderar på att dygna...och ringa Guld supporten så fort biljetterna släpps i natt
Härligt!Det gick alldeles utmärkt, nu blir det Miami via BOG om 2 veckor![]()
Och du behövde ”bara” betala för Nordamerika-zonen?Det gick alldeles utmärkt, nu blir det Miami via BOG om 2 veckor![]()
Stämmer, nu gäller det bara att fixa hemresan.Och du behövde ”bara” betala för Nordamerika-zonen?
Edit. Menar poängkostnaden alltså![]()
Om det har skett ofrivilliga ändringar så kan ni boka om hos Tallinn utan ombokningsavgift. Mellanskillnad i skatter kan eventuellt tillkomma.Vi flyger iväg till Långtbortistan om ett par veckor med med första anhalt WAW. Nu har LOT ställt in första flighten och bokat om oss. Den tiden funkar
inte alls eftersom den kräver att vi måste ha bil för att ta oss till flygplatsen. Kan man göra en ändring av av en ändring (av typen inställt flyg) utan att betala ändringsavgiften? Klarar SAS support av det eller måste Tallinn sköta det? Är EBG.
Generellt dåligt värde att nyttja inom Europa. Det är dessutom peak season så kan vara svårt med platser så här sent.Först och främst - tack för ett intressant och givande forum!
Lite frågor och tankar:
Jag har en 2-4-1 som går ut under året (2019) och denna vill jag såklart nyttja för att inte hamna i ett läge där den behöver vaskas.
Som det ser ut nu kommer jag inte iväg på en långresa utan kommer behöva sikta in mig på tex Sydeuropa under juli-augusti för att få nyttjat denna.
Vad hade ni gjort? Mest värde med tanke på situationen är väl att boka tex SAS Plus eller tex Premium Economy?
Men du vet att du har året på dig att tex finna en resa och åka 2020?Först och främst - tack för ett intressant och givande forum!
Lite frågor och tankar:
Jag har en 2-4-1 som går ut under året (2019) och denna vill jag såklart nyttja för att inte hamna i ett läge där den behöver vaskas.
Som det ser ut nu kommer jag inte iväg på en långresa utan kommer behöva sikta in mig på tex Sydeuropa under juli-augusti för att få nyttjat denna.
Vad hade ni gjort? Mest värde med tanke på situationen är väl att boka tex SAS Plus eller tex Premium Economy?