Bra fråga, kommer inte ihåg faktiskt.Hade du vouchern när du gjorde bokningen?
Bra fråga, kommer inte ihåg faktiskt.Hade du vouchern när du gjorde bokningen?
Om bokningen skapades innan vouchern utfärdades så kommer Tallinn inte att låta dig applicera den. Gjorde du bokningen efter att vouchern var utfärdad så går det alldeles utmärkt. Svenska supporten har lite andra tolkningar, om du lyckas få tag på en medgörlig agent.Jag ringde in för några år sen och applicerade en voucher på en redan gjord bokning, och fick poäng tillbaka. Funderar på att göra så igen. Är 50ksek bak och reser isf i höst. Någon som vet eller upplevt att detta INTE skulle fungera? Tack.
Generellt hanteras 2-4-1 bara av Tallin och deras öppettider är 9-17. Vardagar så du kan få det jobbigt.Vi ska försöka uppgradera till first om några timmar, spelar det nån roll om man ringer Guld supporten eller Tallin? Kan man samtidigt byta slutmål och bara betala en avgift per resande?
Det är inte helgdag i Estland i morgon, de bör ha öppet.
Är som ett barn kvällen innan julafton....funderar på att dygna...och ringa Guld supporten så fort biljetterna släpps i natt
De hade öppet i påskas på både långfredag och annandagen så "tyvärr" så följer de inte estnisk helgdagskalender utan har i princip alltid öppet Måndag-Fredag. Kanske är undantag för juldagen.Helgdagar:
Visa bifogad bild 91286
Visa bifogad bild 91287
Håller nu tummarna för att detta blir min första "sticky".![]()