Alexander Båsk skrev:Hej.Exakt samma för mig som för zissou. Bokade via SAS.se med amex 421. Men har kvar kupongen fortfarande i bokningsvyn. Ett par dagar sen. Normalt ?Bokade buissness dit samt plus hem. Fick in mer poäng igår och försökte via hemsidan uppgradera till buissness även hem som det fanns tillgänglighet på. Blev dock teknisk fel på sidan innan sista steget. Det konstiga är att bokningen är kvar. Men fick tillbaka 90.000 poäng. Nån fler som varit med om samma konstiga sak? Känns som ätit kakan och samtidigt har kvar den?Måste man generellt ringa för att boka om eller brukar det gå via SAS.se?Klicka för att utvidga...
Ja det är möjligt men kom ihåg att barnrabatten endast gäller på SAS.Laudrup skrev:Är det möjligt att använda 2 st 2-4-1 voucher på samma bokning om 4 resenärer?2 av resenärerna är barn under 12 år och jag tänker då att den ena vouchern skulle halvera deras poängpris från 50% till 25%. Är det möjligt?Stort tack för hjälpen!Klicka för att utvidga...
Mikeswe skrev:Vill ha för mig att jag ringde Tallinn på någon helgdag som inträffade mitt i veckan och dom svarade (kommer inte ihåg om detta var innan de “nya” öppetiderna).Någon som har koll på om de har öppet, t.ex. Kristihimmelfärdsdag?Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:De brukar ha öppet Må-Fr även om det är helgdagar. T ex i påskas hade de öppet både långfredag och annandagen.Klicka för att utvidga...
Hade du vouchern när du gjorde bokningen?Johan Hbg skrev:Jag ringde in för några år sen och applicerade en voucher på en redan gjord bokning, och fick poäng tillbaka. Funderar på att göra så igen. Är 50ksek bak och reser isf i höst. Någon som vet eller upplevt att detta INTE skulle fungera? Tack.Klicka för att utvidga...
Bra fråga, kommer inte ihåg faktiskt.Martin Johansson skrev:Hade du vouchern när du gjorde bokningen?Klicka för att utvidga...
Om bokningen skapades innan vouchern utfärdades så kommer Tallinn inte att låta dig applicera den. Gjorde du bokningen efter att vouchern var utfärdad så går det alldeles utmärkt. Svenska supporten har lite andra tolkningar, om du lyckas få tag på en medgörlig agent.Johan Hbg skrev:Jag ringde in för några år sen och applicerade en voucher på en redan gjord bokning, och fick poäng tillbaka. Funderar på att göra så igen. Är 50ksek bak och reser isf i höst. Någon som vet eller upplevt att detta INTE skulle fungera? Tack.Klicka för att utvidga...
Generellt hanteras 2-4-1 bara av Tallin och deras öppettider är 9-17. Vardagar så du kan få det jobbigt.Fredde_G skrev:Vi ska försöka uppgradera till first om några timmar, spelar det nån roll om man ringer Guld supporten eller Tallin? Kan man samtidigt byta slutmål och bara betala en avgift per resande?Klicka för att utvidga...
Fredde_G skrev:Det är inte helgdag i Estland i morgon, de bör ha öppet.Klicka för att utvidga...
Fredde_G skrev:Är som ett barn kvällen innan julafton....funderar på att dygna...och ringa Guld supporten så fort biljetterna släpps i nattKlicka för att utvidga...
De hade öppet i påskas på både långfredag och annandagen så "tyvärr" så följer de inte estnisk helgdagskalender utan har i princip alltid öppet Måndag-Fredag. Kanske är undantag för juldagen.adhoc76 skrev:Helgdagar:Visa bifogad bild 91286Visa bifogad bild 91287Håller nu tummarna för att detta blir min första "sticky".Klicka för att utvidga...