Kimmen00
Medlem
Fast här pratas det om vouchern varför det kan vara svårt.
Eh ja.. Läste slarvigt
Fast här pratas det om vouchern varför det kan vara svårt.
Att någon bryter mot reglerna.Vad är det egentligen som avgör om en agent på vanliga kundtjänsten kan applicera en voucher eller inte?
Eller att reglerna ändrats och vissa utbildats för detta. I samband med nya reservationssystemet för star awards online så står det ju bara:Att någon bryter mot reglerna.
Vad menar du? Man har ju kunnat betala för t.ex business på utresa och first på hemresa tidigare.Med "nya" SAS Star Alliance-verktyget som uppdaterades idag så verkar vi ha fått en förbättring jag inte sett någon skriva om tidigare. Jag kan nu kombinera olika kabinklasser och betala just för dessa istället för som tidigare högsta klassen. Detta fungerar alltså även efter att jag applicerat 2-4-1-vouchern.
Med voucher? När kom den ändringen, för så har det åtminstone inte alltid varit.Vad menar du? Man har ju kunnat betala för t.ex business på utresa och first på hemresa tidigare.
Med voucher? När kom den ändringen, för så har det åtminstone inte alltid varit.
Så du menar att bombination av klasser, 2-4-1 och att man betalar poäng för respektive klass har varit igång ett tag. OK då har jag missat den nyheten.Har varit igång ett par månader i alla fall om jag inte är helt ute och cyklar.
Ja, det har varit så det senaste halvåret eller i den tidsrymden.Så du menar att bombination av klasser, 2-4-1 och att man betalar poäng för respektive klass har varit igång ett tag. OK då har jag missat den nyheten.