Om du trycker på "Saldo Eurobonus-poäng" när du är inloggad på Amex, är det där det står att du har spenderat 130k? Bland transaktionerna där kan du även se vilken som har triggat vouchern.
Jag fick också det mailet och jag har spenderat 300k+ så det betyder ingenting. Vad som står när du loggar in på Amex är det som gäller, när väl vouchern är triggad kan du se den på SAS sida också när du söker poängresor. Brun banner högst upp 'erbjudande finns'
Tack för svar! Enligt Americanexpress så har jag 20k kvar innan jag får min voucher, då ignorerar jag mailet jag fått.
De går tyvärr inte att kombinera, måste köra den ena eller den andra (hade nästan blivit för bra annars).Hej!
Har en fråga om Amex 2-4-1 i kombination med Mastercard premiums ”betala för Go, res i plus”.
Fakta:
• har Amex Elite och 2-4-1 voucher.
• har MC premium och är berättigad till Plus till priset av Go i världen
• försöker boka HKG t.o.r. för 2 pers i Plus och tänkte priset skulle bli 60k poäng (30k pp istället för 40k pp).
• priset blir 80k och Tallin kunde inte hjälpa...
• EBS
Jag tycker mig ha läst (här tror jag)att det ska hå att kombinera dessa två erbjudanden, men lyckas varken hitta eller få till bokningen.
Någon vänlig själ som kan hjälpa mig att reda ut hur det ligger till och vad som gäller ?