Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker ringa Tallin men samtalets bryts direkt.
Slår man bara numret rakt uppochner som om det vore i Sverige? (018 är väl Uppsala?)
Eller har dom kanske bara stängt växeln eftersom dom inte kommer hinna svara innan 17?

Försöker ringa Tallin men samtalets bryts direkt.
Slår man bara numret rakt uppochner som om det vore i Sverige? (018 är väl Uppsala?)
Eller har dom kanske bara stängt växeln eftersom dom inte kommer hinna svara innan 17?

Dom ska ha öppet 9-5 och man slår bara numret som vanligt utan landskod.

Så, nu är det löst. Det var någonting med mitt företagsabbonemang.

Försökte boka en resa som inkluderade ett par flyg med Air India, men trots att det enligt Uniteds hemsida finns lediga Business Saver i princip varje dag så kunde hon inte se en enda ledig plats. Vi kollade till och med ett par månader fram och tillbaka. Hon sa att det verkar vara så med Air India att vissa dagar kommer det upp platser och vissa inte - och det finns inget sätt för mig att se tillgängligheten utan det är bara Tallin som ser...
Fick rådet att ringa tillbaka igen på måndag. Surt!

Någon som känner igen problemet?

Så, nu är det löst. Det var någonting med mitt företagsabbonemang.

Försökte boka en resa som inkluderade ett par flyg med Air India, men trots att det enligt Uniteds hemsida finns lediga Business Saver i princip varje dag så kunde hon inte se en enda ledig plats. Vi kollade till och med ett par månader fram och tillbaka. Hon sa att det verkar vara så med Air India att vissa dagar kommer det upp platser och vissa inte - och det finns inget sätt för mig att se tillgängligheten utan det är bara Tallin som ser...
Fick rådet att ringa tillbaka igen på måndag. Surt!

Någon som känner igen problemet?
Ja. Av någon anledning är det lite trixigt för agenterna att hitta platser på Air India, så om man nu inte känner till knepet hur man gör så syns det inga platser. Testa därför att ringa igen tills du får tag på en agent som lyckas hitta platserna.

Nepp. Ringde igen och pratade med en annan. Fortfarande inga platser hos Air India. Den här damen sa att dom har två sätt att söka efter bonusplatser men hon hittade ingen plats på någon av dem. Enligt henne handlar det om att Air India helt enkelt väldigt sällan släpper bonusplatser till Eurobonus - med andra ord att de gör skillnad på Eurobonus och exempelvis United Milageplus. Hon trodde alltså att det var kört.

Känns riktigt surt, har lagt många timmar på planeringen av den resan.. Känns som en liten blänkare om detta borde läggas in i det första inlägget i denna tråd?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen