Har ringt vid säkert 10 tillfällen under 2-3 dagar och haft problem vid alla tillfällen. Vad är egentliga snittväntetiden? Jag har suttit i kö säkert 20-30 minuter innan jag lagt på.
De har varit överbelastade med jobb senaste tiden och har haft över 1 timmes kö ibland. Ringer man direkt vid öppning 09:00 brukar man dock komma fram inom några minuter om man inte kommer fram direkt.Har ringt vid säkert 10 tillfällen under 2-3 dagar och haft problem vid alla tillfällen. Vad är egentliga snittväntetiden? Jag har suttit i kö säkert 20-30 minuter innan jag lagt på.
Gamla trådar tyder oftast på att ingen ny information finns, så om du bara hittar gamla inlägg om någonting kan du misstänka att de fortfarande är giltiga.Tack för svar.
Jag har sökt via forumet här men inte funnit svar, alt. väldigt gamla trådar. Det där 018-numret svarar ingen på och callbackfunktionen sätter en bara i kön igen.
Min erfarenhet av det är att man inte blir uppringd. Jag har testat tre gånger senaste månaden utan att någon ringt tillbaka, så jag skulle inte förlita mig på det.De två senaste gångerna jag har ringt 018-numret har jag fått lämna mitt nummer för att sedan bli uppringd. När jag blivit uppringd har jag placerats i kö, en gång i 10 minuter och den andra gången i 20.
Hade uppnått tillräcklig nivå innan du gjorde bokningen ?