Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för svar.
Jag har sökt via forumet här men inte funnit svar, alt. väldigt gamla trådar. Det där 018-numret svarar ingen på och callbackfunktionen sätter en bara i kön igen.

Har ringt vid säkert 10 tillfällen under 2-3 dagar och haft problem vid alla tillfällen. Vad är egentliga snittväntetiden? Jag har suttit i kö säkert 20-30 minuter innan jag lagt på.

Har ringt vid säkert 10 tillfällen under 2-3 dagar och haft problem vid alla tillfällen. Vad är egentliga snittväntetiden? Jag har suttit i kö säkert 20-30 minuter innan jag lagt på.

Testa att ringa precis klockan 9 när dom öppnar. Jag gjorde det i måndags och det var bara 3-5 minuters väntetid. Senare på dagen har det rapporterats om väntetider på upp till 1 timma. Det är ovanligt hög belastning på Tallin för tillfället!

Jag har ringt precis vid nio två gånger senaste veckorna, både gångerna max 5 minuters kötid, så det verkar vara en bra metod, om man har möjlighet då.

De har varit överbelastade med jobb senaste tiden och har haft över 1 timmes kö ibland. Ringer man direkt vid öppning 09:00 brukar man dock komma fram inom några minuter om man inte kommer fram direkt.

Har flyttat in ditt inlägg till årets tråd för 2-4-1 bokningar, om du läser första posten i denna tråd finns mycket av infon man behöver där.
I övrigt kan jag rekommendera att titta i tråden Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2017 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor för att hitta info om hur andra har lyckats boka sina resor. Brukar ge en hel del inspiration till vad som är möjligt att göra.

Tack för svar.
Jag har sökt via forumet här men inte funnit svar, alt. väldigt gamla trådar. Det där 018-numret svarar ingen på och callbackfunktionen sätter en bara i kön igen.
Gamla trådar tyder oftast på att ingen ny information finns, så om du bara hittar gamla inlägg om någonting kan du misstänka att de fortfarande är giltiga.

De två senaste gångerna jag har ringt 018-numret har jag fått lämna mitt nummer för att sedan bli uppringd. När jag blivit uppringd har jag placerats i kö, en gång i 10 minuter och den andra gången i 20.

De två senaste gångerna jag har ringt 018-numret har jag fått lämna mitt nummer för att sedan bli uppringd. När jag blivit uppringd har jag placerats i kö, en gång i 10 minuter och den andra gången i 20.
Min erfarenhet av det är att man inte blir uppringd. Jag har testat tre gånger senaste månaden utan att någon ringt tillbaka, så jag skulle inte förlita mig på det.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen