fredrik996
Medlem
Någon som vet varför det är långa telefontider just nu hos Tallinn?
Ingen aning om varför men jag tycker mig se en trend i att fler får denna voucher och är själva inte intresserade av att leta routing och tycker Tallinn ska göra det åt en. Detta är något som verkar vara mer vedertaget på andra forum.Någon som vet varför det är långa telefontider just nu hos Tallinn?
De kanske tar också hand om ombokning pga strejk?Någon som vet varför det är långa telefontider just nu hos Tallinn?
Jag förstår de som tycker att Tallinn ska hitta routing. Jag tycker själv inte att det är så kul att ägna 4 timmar åt att leta efter en perfekt routing på tex United och sedan när man ska boka säger Tallinn att platserna inte finns. Så länge det inte finns ett onlineverktyg där man kan se exakt tillgänglighet så är det ju endast Tallinn som kan se tillgängligheten.Ingen aning om varför men jag tycker mig se en trend i att fler får denna voucher och är själva inte intresserade av att leta routing och tycker Tallinn ska göra det åt en. Detta är något som verkar vara mer vedertaget på andra forum.
Jag förstår de som tycker att Tallinn ska hitta routing. Jag tycker själv inte att det är så kul att ägna 4 timmar åt att leta efter en perfekt routing på tex United och sedan när man ska boka säger Tallinn att platserna inte finns. Så länge det inte finns ett onlineverktyg där man kan se exakt tillgänglighet så är det ju endast Tallinn som kan se tillgängligheten.
När jag ringde imorse så sa de just det, och hänvisade till hemsidan om man bara ville ha information.De kanske tar också hand om ombokning pga strejk?