Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du borde ju kanske kunna flyga ARN-CDG-CPH-KEF om de tillåter dig att hoppa runt så på enbart SAS flighter.
Bästa värdet brukar vara att kunna bränna en sådan voucher på snordyra flighter man måste göra, kan som sagt vara hemskt dyrt att flyga inom norden ibland om man har dålig framförhållning, då kan award-biljetter rädda en undan att bli halvt ruinerad

Är det möjligt att dela upp betalningen på två konton? Alltså så att en del av poängen dras från mitt konto och resterande del från min medresenärs konto?

Jag sitter i telefonkö med Tallinn, och har gjort så i 90 minuter nu. De stängde för 25 minuter sedan, är det någon ide att fortsätta sitta i telefonkön då? Dvs stänger de bara för inkommande samtal kl 17 och fortsätter beta av kön, eller kommer jag att få sitta i telefonkö tills imorgon bitti kl 9 när de öppnar igen? :rolleyes:

• Gilla
Reactions: Gus
En komplicerad bokning gjorde att samtalet drog ut på tiden långt efter 17:00, när det bara var betalningen kvar
bröts samtalet, det gick inte att ringa upp igen och den jag pratat med ringde inte heller, så bara att ringa nästa dag och börja om.

• Gilla
Reactions: Gus
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen