Det är väl 24h exakt som gäller i det här fallet? Men oavsett så är det inget som går att tumma på.Det är inte möjligt att stanna mer än 23 timmar och 59 minuter. Oavsett om dator eller human bestämmer.
För mig så ser det ut som vanligt, har inte heller varit något problem senaste månaden. Du får nog ringa in...Är det bara jag som inte kan se vad jag spenderat mot min voucher?
Jag har fått nej på 24 tim 5 min, trots HUACA (här ger jag mig inte när det gäller förkortningar) och vänliga förfrågningar om att tumma lite på reglerna.Det här med att man bara får stanna max 24 h vid ett byte. Går det att ens stanna en minut (eller några timmar) över 24 h? Är det kundtjänst som manuellt kollar detta i Tallinn, eller är det en dator som känner av det?
Har haft samma kort över ett år, det var när de gick över till nya sidan som det började krångla för min del.För mig så ser det ut som vanligt, har inte heller varit något problem senaste månaden. Du får nog ringa in...
Har du fått nytt kort nyligen, då jag fått nya kort så har det strulat lite.
Om du har tur fungerar det kanske. Mig veterligen är det inte alla i Tallinn som kan utföra en 2-4-1 bokning. Om den som svarar har kunskapen och möjligheten kanske de hjälper till.Förra året så läste jag att ringde man SAS efter kontorstider så hamnade man i Tallinn och de kunde då göra en 2-4-1-bokning utanför de vanliga tiderna 9-17. Jag försökte en gång men då funkade det inte. Är det någon som vet om det funkar nu? Är ju en så onödig jobbig väntan mellan när platserna släpps 00:00 till de öppnar 09:00.
Jag vågade inte chansa utan gjorde en nödbokning också. Passade på att fråga, och det är nu enbart mellan 9 och 17 man får boka 2-4-1.Om du har tur fungerar det kanske. Mig veterligen är det inte alla i Tallinn som kan utföra en 2-4-1 bokning. Om den som svarar har kunskapen och möjligheten kanske de hjälper till.