palmen
Moderator
Jag fick betala 5-600 för namnändring. En vanlig ändring av flyg kostar 150 kronor.Vet du vad kostnaden är för att ändra namn?
Jag fick betala 5-600 för namnändring. En vanlig ändring av flyg kostar 150 kronor.Vet du vad kostnaden är för att ändra namn?
Ändring/avbokning av bonusresor:
- Du får ändra/avboka bonusresan fram till en arbetsdag före första flightens avgång, dock minst 24 timmar före avresa.
- Om en del av dina poäng har gått ut, får du inte de poängen tillbaka vid ändring/avbokning.
- Du får tillbaka skatter & bränsletillägg om du avbokar bonusresan innan första flighten har avgått.
- Ändring kostar 150 SEK per person
- Avbokning är gratis
Den som söker skall hitta Bästa platserna i SAS nya business class? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorTack för info.
Lite OffTopic, bästa plats i business på en sas a330? Allt ledigt förutom 1H
2 pers
Beror väl på vem du frågar, en del vill och måste ha fönster och första raden, en del vill inte sitta längst fram osv.Tack för info.
2 pers
Jag har precis fått min första 2-4-1. Super om jag kunde få hjälp med två frågor.
1. Kan jag boka två vuxna och två barn på samma bokning och betala ord. poängpris för barnen eller blir det en separat bokning?
Läs lite i den tråd som @nollbit postade där vi mer eller mindre plockat ner detta ämne i beståndsdelar. Ställ gärna frågan där om du är osäker på något efteråt eller vill få bekräftelse på att du uppfattat något rätt.Tack för info.
2 pers
United stämmer inte till 100% med vad SAS kan boka så det scenariot kan dyka upp även om det är relativt ovanligt att man inte kan boka flighter som syns på Uniteds sida som Economy/Business/First saver.Hej, bokade idag 241 till Taipei från CPH.
Utresa 20/2. Använde United efter tips på denna sajt men vet inte om jag feltolkat något.
Min tolkning var att de platser jag på united hittar i kolumnen "business saver award" borde vara ok att boka som award med Amex 241.
Dock när jag ringer tallin så säger de att där bara finns ett alternativ ut och ett hem tillgängligt.
Nu offrade jag söndag kväll på att åka ut för att kunna åka CPH-LHR-TPE de kunde inte se den resan sade hon på supporten men i booking tool på uniteds sida är den fortfarande tillgänglig.
Någon som råkat ut för detta? Väldigt frustrerande då jag redan lagt ner en del letade och trodde jag sytt ihop det bra, sedan när man ringer och ska boka slås benen undan...
Visa bifogad bild 60165
Dom mer erfarna här har väl konstaterat att United inte alltid stämmer, ofta men inte alltid.Hej, bokade idag 241 till Taipei från CPH.
Utresa 20/2. Använde United efter tips på denna sajt men vet inte om jag feltolkat något.
Min tolkning var att de platser jag på united hittar i kolumnen "business saver award" borde vara ok att boka som award med Amex 241.
Dock när jag ringer tallin så säger de att där bara finns ett alternativ ut och ett hem tillgängligt.
Nu offrade jag söndag kväll på att åka ut för att kunna åka CPH-LHR-TPE de kunde inte se den resan sade hon på supporten men i booking tool på uniteds sida är den fortfarande tillgänglig.
Någon som råkat ut för detta? Väldigt frustrerande då jag redan lagt ner en del letade och trodde jag sytt ihop det bra, sedan när man ringer och ska boka slås benen undan...
Visa bifogad bild 60165