Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förra gången jag ringde fick jag allternativet att bli uppringd, men inte denna gången. Brukar ni få det allternativet ibland? Är ju ganska smidigt.
 
OK, Ja...Det var faktiskt vad som hände mig med. Det är ju i alla fall bättre än att vänta i 2 timmar. Jag har också börjat ringa från skype då det blir dyrt som fan annars (Bor inte i Sverige). Tack för tipset, Jag får testa på morgon istället.
 
OK, Ja...Det var faktiskt vad som hände mig med. Det är ju i alla fall bättre än att vänta i 2 timmar. Jag har också börjat ringa från skype då det blir dyrt som fan annars (Bor inte i Sverige). Tack för tipset, Jag får testa på morgon istället.
Jag provade också nyss att ringa Talinn, tryckte in att de skulle ringa upp - och efter 5 min så ringer det men fick vänta i 20 minuter innan jag la på då jag var tvungen att jobba vidare..
 
Ringde vanliga SAS idag, kom fram till en trevlig tjej som hjälpte mig med ombokning av en redan bokad resa (ursprungligen bokad i Tallinn).
Hon kunde dock inte räkna på skatter och biljettera om direkt, utan någon ska ringa mig imorgon för att ta kreditkortsnummer och dra ev. diff.
Väldigt trevlig agent som visste vad hon höll på med!
 
Trist för henne - hon lär ju få duktigt med skit för det. De verkar ju knappt få titta på bokningar gjorda via Tallinn så jag utgår från att det blir repremander pga det.
 
Vanliga kundtjänst har ju dock fått befogenheter att boka om dessa biljetter nuförtiden.
Inte när man ringer till det vanliga numret vad jag vet - det är bara när man blir kopplad dit via 018-numret väl? Jag försökte be om hjälp att göra en trivial ändring i en 2-4-1-bokning för en vecka sedan via vanliga EBG-supporten och det var totalt tvärstopp.
 
Inte när man ringer till det vanliga numret vad jag vet - det är bara när man blir kopplad dit via 018-numret väl? Jag försökte be om hjälp att göra en trivial ändring i en 2-4-1-bokning för en vecka sedan via vanliga EBG-supporten och det var totalt tvärstopp.
Det har rapporterats senaste veckan att vanliga supporten nu ska ha de befogenheterna. Jag har dock inte testat själv men har rapporterats om att några fått hjälp i alla fall.
 
Det har rapporterats senaste veckan att vanliga supporten nu ska ha de befogenheterna. Jag har dock inte testat själv men har rapporterats om att några fått hjälp i alla fall.
Alla rapporter om det som jag har sett har jag tolkat som att folk ringt till 018-numret och blivit kopplade till vanliga kundtjänsten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen