Dr. Miles skrev:Du kan checka in bagaget hela vägen till Singapore om du vill.Klicka för att utvidga...
4fun skrev:Hur gör man med bagaget. Är det incheckat hela vägen? Måste jag hämta ut det på flygplatsen i Beijing (hade varit smidigt om man inte behövde göra det)Klicka för att utvidga...
För mig har voucher och poäng dykt upp inom en minut efter avbokning online.IcyPower skrev:Jag skulle vilja ha tips om bokningstaktik av er som gjort det förut - har min första 2-4-1 på g och mer än 100k poäng så det blir en resa i vår nån gång. Vi är inte jätteflexibla med datum tyvärr så jag tänkte att jag bokar en backupresa så vi har någon bokad, och om det dyker upp något mer attraktivt så bokar vi om. Hur gör ni då - om man avbokar online, dyker vouchern och poängen upp direkt så man kan hugga resan man är ute efter så fort som möjligt för att minska risken att nån annan hinner ta den? Eller kan man göra det via Tallinn utan att så att säga riskera bli av med båda?Tallinn har ju dock inte alltid öppet så säg att det dyker upp en resa man vill ha på kvällen, då vill man ju hugga den så fort som möjligt och inte vänta till kontorstid..Klicka för att utvidga...
Har haft problem med att poäng inte dykt upp och då har jag ringt sas (svenska numret) och fått poängen direkt.srg skrev:För mig har voucher och poäng dykt upp inom en minut efter avbokning online.Klicka för att utvidga...
Jag bokade en SAS-resa via Tallin, men avbokning online misslyckades (blev avbokat men voucher och poäng kom ej åter). Efter en timme i kö kom jag fram till en svensktalande som hjälpte.srg skrev:För mig har voucher och poäng dykt upp inom en minut efter avbokning online.Klicka för att utvidga...
Ah, mina resor har varit bokade online med, det kanske gör skillnad.gastronaut skrev:Jag bokade en SAS-resa via Tallin, men avbokning online misslyckades (blev avbokat men voucher och poäng kom ej åter). Efter en timme i kö kom jag fram till en svensktalande som hjälpte.Vet inte varför det krånglade. Om jag hade bokat resan online hade det kanske gått bättre.Klicka för att utvidga...
srg skrev:Ah, mina resor har varit bokade online med, det kanske gör skillnad.Klicka för att utvidga...
Ja, det har diskuterats en hel del tidigare.Robban1616 skrev:Är det någon som upplevt väldigt långa kötider till Tallin? Jag är inne på timme 2 nu.Klicka för att utvidga...
Robban1616 skrev:Förra gången jag ringde fick jag allternativet att bli uppringd, men inte denna gången. Brukar ni få det allternativet ibland? Är ju ganska smidigt.Klicka för att utvidga...
Jag provade också nyss att ringa Talinn, tryckte in att de skulle ringa upp - och efter 5 min så ringer det men fick vänta i 20 minuter innan jag la på då jag var tvungen att jobba vidare..Robban1616 skrev:OK, Ja...Det var faktiskt vad som hände mig med. Det är ju i alla fall bättre än att vänta i 2 timmar. Jag har också börjat ringa från skype då det blir dyrt som fan annars (Bor inte i Sverige). Tack för tipset, Jag får testa på morgon istället.Klicka för att utvidga...
Vanliga kundtjänst har ju dock fått befogenheter att boka om dessa biljetter nuförtiden.agehall skrev:Trist för henne - hon lär ju få duktigt med skit för det. De verkar ju knappt få titta på bokningar gjorda via Tallinn så jag utgår från att det blir repremander pga det.Klicka för att utvidga...
Inte när man ringer till det vanliga numret vad jag vet - det är bara när man blir kopplad dit via 018-numret väl? Jag försökte be om hjälp att göra en trivial ändring i en 2-4-1-bokning för en vecka sedan via vanliga EBG-supporten och det var totalt tvärstopp.palmen skrev:Vanliga kundtjänst har ju dock fått befogenheter att boka om dessa biljetter nuförtiden.Klicka för att utvidga...
Det har rapporterats senaste veckan att vanliga supporten nu ska ha de befogenheterna. Jag har dock inte testat själv men har rapporterats om att några fått hjälp i alla fall.agehall skrev:Inte när man ringer till det vanliga numret vad jag vet - det är bara när man blir kopplad dit via 018-numret väl? Jag försökte be om hjälp att göra en trivial ändring i en 2-4-1-bokning för en vecka sedan via vanliga EBG-supporten och det var totalt tvärstopp.Klicka för att utvidga...
Alla rapporter om det som jag har sett har jag tolkat som att folk ringt till 018-numret och blivit kopplade till vanliga kundtjänsten.palmen skrev:Det har rapporterats senaste veckan att vanliga supporten nu ska ha de befogenheterna. Jag har dock inte testat själv men har rapporterats om att några fått hjälp i alla fall.Klicka för att utvidga...