Bankiren
Medlem
Den går inte att boka, du behöver hitta en resa i Saver.
Om man till exempel kollar på den här resan istället till Seychellerna, skulle det funka?
Den går inte att boka, du behöver hitta en resa i Saver.
I business bör det gå då Saver kategorin finns.Om man till exempel kollar på den här resan istället till Seychellerna, skulle det funka?
I business bör det gå då Saver kategorin finns.
Strunta helt och hållet i antalet miles som visas, du måste själv kolla i SAS awardchartHur många EB-poäng motsvarar deras "55k miles", är det 55000 EB-poäng?
Om du lägger ner fem minuter att läsa den här guiden så får du veta om vad du undrar.Hur många EB-poäng motsvarar deras "55k miles", är det 55000 EB-poäng?
Dr. Miles skrev:OBS:
Antal miles som visas i resultatet är relevant endast när du använder United Mileage Plus. De siffrorna gäller inte när du bokar en bonusresa med andra bonusprograms miles eller poäng.
Vouchern i sig gäller innevarande år + nästa kalendarår, men det går att boka resor för tredje året så länge vouchern är fortfarande giltig.Hej alla flygande superhjältar!
Har det blivit någon klarhet i voucherns giltighetstid? Läser både att det gäller innevarande + nästa kalenderår och att det gäller 2 år fram i tiden. Vad gäller? Har 1000 kr kvar till voucher, så börjar fundera på när och till vad bonusresa ska gå.
Tack!
Hej,
Jag har försökt läsa lite i olika trådar (och sökt) men hittar inte riktigt.
Hur funkar det med stop over?
Jag har en Amex 2-1 resa bokad
MUC-PEK
PEK-NRT
NRT-SIN
Jag landar i PEK 10:55, och åker därifrån (till NRT) 09:50 dagen efter.
Hur gör man med bagaget. Är det incheckat hela vägen? Måste jag hämta ut det på flygplatsen i Beijing (hade varit smidigt om man inte behövde göra det)