Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.

fcx

Medlem
Hej,

Jag vill till Singapore, flyga ut den 17 eller 18 okt. Spelar inte så stor roll när jag kommer fram till Singapore (kan ha en övernattning någonstans om det behövs)
Just nu har jag MUC->PEK (Lufthansa First)->Singapore (Air China Business)
Skulle helst vilja undvika Air China business och att vara fast i PEking 6 timmar. Deras lounge är inte den roligaste.
Får man drömma skulle jag antigen vilja åka direkt med Lufthansa eller mellanlanda Tokyo eller Seoul

Släng dig på telefonen och boka nu. Finns direkt FRA-SIN i Fmed Lufthansa 18 oktober.
 

kullis

Ny medlem
Hej alla,

Detta är mitt första inlägg, så sorry om jag frågar något som redan är besvarat tusen gånger.
Har just fått en voucher om 50% poängrabatt med SAS eller Star Alliance för två personer.
Skulle vilja göra en riktigt fin resa med frugan, och jag har ett par hundratusen poäng på kontot.
Har ni tips om bästa resan att välja för att få "valuta" för poängen.
Funderade själv på tokyo t.o.r. i business, men ni kanske har bättre och smartare tips.

Tack på förhand!
Kullis
 
Hej alla,

Detta är mitt första inlägg, så sorry om jag frågar något som redan är besvarat tusen gånger.
Har just fått en voucher om 50% poängrabatt med SAS eller Star Alliance för två personer.
Skulle vilja göra en riktigt fin resa med frugan, och jag har ett par hundratusen poäng på kontot.
Har ni tips om bästa resan att välja för att få "valuta" för poängen.
Funderade själv på tokyo t.o.r. i business, men ni kanske har bättre och smartare tips.

Tack på förhand!
Kullis

Hej och välkommen till forumet. Det är inte helt enkelt att svara på din fråga eftersom det beror på många faktorer. Bestäm dig först vilken kabinklass du vill betala för och undersök sedan vilka flygbolag som har bäst utbud dit du vill åka, eller välj ett resmål efter flygplanet :) Här kan du se poängkostnader för att boka med SAS och Star Alliance respektive.

Poängtabeller - SAS
 

Bankiren

Medlem
Hej järngänget!

Jag sitter och planerar den kommande bröllopsresan tillsammans med min blivande fru, och vi tycker verkligen att det är besvärligt att orientera sig bland alla resmål. Vi vill åka till en fin, romantisk plats - och till vårt förfogande har vi 150 000+ EB-poäng och en AmEx-voucher.

Jag hittade den här resan på United's hemsida, vad skulle den landa på omräknat i EB-poäng? Och hur bokar man den, ringer man? Kan man boka den med AmEx-vouchern?

Stort tack på förhand! :)
 

Attachments

  • United 2.png
    United 2.png
    222,3 KB · Visningar: 272
Hej järngänget!

Jag sitter och planerar den kommande bröllopsresan tillsammans med min blivande fru, och vi tycker verkligen att det är besvärligt att orientera sig bland alla resmål. Vi vill åka till en fin, romantisk plats - och till vårt förfogande har vi 150 000+ EB-poäng och en AmEx-voucher.

Jag hittade den här resan på United's hemsida, vad skulle den landa på omräknat i EB-poäng? Och hur bokar man den, ringer man? Kan man boka den med AmEx-vouchern?

Stort tack på förhand! :)

110.000 poäng i Ekonomi per person. Men med en 2-4-1 så blir det halva priset per person, alltså totalt 110.000.
 

RickardG

Medlem
Hej järngänget!

Jag sitter och planerar den kommande bröllopsresan tillsammans med min blivande fru, och vi tycker verkligen att det är besvärligt att orientera sig bland alla resmål. Vi vill åka till en fin, romantisk plats - och till vårt förfogande har vi 150 000+ EB-poäng och en AmEx-voucher.

Jag hittade den här resan på United's hemsida, vad skulle den landa på omräknat i EB-poäng? Och hur bokar man den, ringer man? Kan man boka den med AmEx-vouchern?

Stort tack på förhand! :)
Den går inte att boka, du behöver hitta en resa i Saver.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

blobloblo

Medlem
Hej järngänget!

Jag sitter och planerar den kommande bröllopsresan tillsammans med min blivande fru, och vi tycker verkligen att det är besvärligt att orientera sig bland alla resmål. Vi vill åka till en fin, romantisk plats - och till vårt förfogande har vi 150 000+ EB-poäng och en AmEx-voucher.

Jag hittade den här resan på United's hemsida, vad skulle den landa på omräknat i EB-poäng? Och hur bokar man den, ringer man? Kan man boka den med AmEx-vouchern?

Stort tack på förhand! :)

Skulle spara ihop 10k till så ni kan åka i business med Star alliance. När du letar routings. Sök ben för ben. Tex först CPH - FRA. Sen FRA - SFO osv.. Du hittar all info i trådens första post.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen