Hej,
När borde man börja kolla på själva bokningen om man vill åka i mitten/slutet av april?
Kostnaden blir 100000 (anslutningflyg ingår) och ni bör boka så snart det går. Boka själv på SAS hemsida när det gäller deras egna flighter!
Hej,
När borde man börja kolla på själva bokningen om man vill åka i mitten/slutet av april?
Du borde ha börjat leta i början av juni, SAS släpper ofta platser 330 dagar innan avgång.Hej,
Första gången vi åker med 2-4-1.
Vi funderar på Stockholm till Tokyo via Köpenhamn.
Kostar det då (i business) 100 000 + 20 000?
Tack för hjälpen
Du borde ha börjat leta i början av juni, SAS släpper ofta platser 330 dagar innan avgång.
Boka nånting innan?Min 2-4-1 kommer mest troligt ryka pga av sjukdom. Så resan kommer troligtvis inte bli av. 2-4-1 går ut 31/12-2016. Ni som vet, tror ni det finns någon chans att få den förlängd eller liknande?
Chansen att få den förlängd är nog lika stor som att du vinner super mega jackpot på ett lotteri i USA.Min 2-4-1 kommer mest troligt ryka pga av sjukdom. Så resan kommer troligtvis inte bli av. 2-4-1 går ut 31/12-2016. Ni som vet, tror ni det finns någon chans att få den förlängd eller liknande?
Ah det är det jag kan tänka mig. Jaja. Får börja jobba på en Ny i januari då. Tack för svar.Chansen att få den förlängd är nog lika stor som att du vinner super mega jackpot på ett lotteri i USA.
Boka enbart SAS-flyg på SAS hemsida så kan du använda den efter 31/12-2016Min 2-4-1 kommer mest troligt ryka pga av sjukdom. Så resan kommer troligtvis inte bli av. 2-4-1 går ut 31/12-2016. Ni som vet, tror ni det finns någon chans att få den förlängd eller liknande?
Hej alla!![]()
Ska boka min första 2-4-1. Jag fick priset Stockholm - Bangkok ToR för 90 000 poäng (Economy) eller 140 000 (Premium Economy) med Thai Airways. Är det generellt dyrare att använda ett annat Star Alliances bolag istället för SAS?
Känns rätt dyrt när man till och med kan få SAS Business till Asien för 100 000 poäng..
Gillar för övrigt att SAS skyltar med att man kan resa till Bangkok - utan att de har några resor ditBoka flyg till Bangkok - SAS