Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får snart första 2-4-1 voucher och en mer kommar in rundt sommar 2017 och går redan och funderar på hur dom skal användas.

Vi kollar lite på Australien, Mauritius, Afrika, Hawaii, eller någon kombi av Miami och ett cruise kring Bahamas/Cuba etc.

Men hur mycket poäng behövs för en familj på 4 (barn är 4 och 9 när vi kommer resa).
Om där finns ett ställa var jag själv kan hitta info får ni gerna säga til.

Tack på förhand.

Jag får snart första 2-4-1 voucher och en mer kommar in rundt sommar 2017 och går redan och funderar på hur dom skal användas.

Vi kollar lite på Australien, Mauritius, Afrika, Hawaii, eller någon kombi av Miami och ett cruise kring Bahamas/Cuba etc.

Men hur mycket poäng behövs för en familj på 4 (barn är 4 och 9 när vi kommer resa).

Tack på förhand.

Barn får betala vuxenpris om man åker med andra bolag än SAS.

Tack på förhand.
Första inlägget i denna tråd har länk till SAS Points chart där allt står beskrivet hur mycket det kostar i poäng till de olika destinationerna

Har inte hittat någon info i tråden ang. att använda poäng från en persons konto för en annan persons voucher om båda de personerna ska flyga.
Hur funkar det?
Alltså:
Person 1 har massa poäng på kontot.
Person 2 har en Amex 2-4-1 voucher.
1 och 2 ska ut och resa ihop och vill använda poängen från 1 och vouchern från 2.

Går det?

Har inte hittat någon info i tråden ang. att använda poäng från en persons konto för en annan persons voucher om båda de personerna ska flyga.
Hur funkar det?
Alltså:
Person 1 har massa poäng på kontot.
Person 2 har en Amex 2-4-1 voucher.
1 och 2 ska ut och resa ihop och vill använda poängen från 1 och vouchern från 2.

Går det?
Nej funkar inte

Man kan föra över pengar från den personen som har poäng till den person som har en 2-4-1. Man får betala en avgift men beroende på hur långt man ska kan det absolut vara värt det.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen