Kimmen00
Medlem
Ja ja. Vi kommer ju till Mauritius iallafall
Synd bara åka economy
Tk släpper enligt min erfarenhet biljetter i business tidigt..ofta 10 månader innan. Vi bokade påskresa 2017 till Mauritius under sommaren.
Ja ja. Vi kommer ju till Mauritius iallafall
Synd bara åka economy
Jag får snart första 2-4-1 voucher och en mer kommar in rundt sommar 2017 och går redan och funderar på hur dom skal användas.
Vi kollar lite på Australien, Mauritius, Afrika, Hawaii, eller någon kombi av Miami och ett cruise kring Bahamas/Cuba etc.
Men hur mycket poäng behövs för en familj på 4 (barn är 4 och 9 när vi kommer resa).
Om där finns ett ställa var jag själv kan hitta info får ni gerna säga til.
Tack på förhand.
Första inlägget i denna tråd har länk till SAS Points chart där allt står beskrivet hur mycket det kostar i poäng till de olika destinationernaJag får snart första 2-4-1 voucher och en mer kommar in rundt sommar 2017 och går redan och funderar på hur dom skal användas.
Vi kollar lite på Australien, Mauritius, Afrika, Hawaii, eller någon kombi av Miami och ett cruise kring Bahamas/Cuba etc.
Men hur mycket poäng behövs för en familj på 4 (barn är 4 och 9 när vi kommer resa).
Om där finns ett ställa var jag själv kan hitta info får ni gerna säga til.
Tack på förhand.
Nej funkar inteHar inte hittat någon info i tråden ang. att använda poäng från en persons konto för en annan persons voucher om båda de personerna ska flyga.
Hur funkar det?
Alltså:
Person 1 har massa poäng på kontot.
Person 2 har en Amex 2-4-1 voucher.
1 och 2 ska ut och resa ihop och vill använda poängen från 1 och vouchern från 2.
Går det?