Jaha, då förstår jag inte alls vad du försöker beskriva. Att föra över pengar till den som har en 2-4-1-voucher ser jag ingen vits med.
Nej.Finns det bevis på att man kan applicera en 2-4-1 med någon annans poäng ?
Ring Tallinn och ha bådas Eurobonusnummer och koder redo så hjälper de till.
Med andra ord så menar du att det går att föra över poäng från en person till en annan person, inte pengar.Om den personen som har en 2-4-1 bara har poäng för att resa ekonomi till USA så kan man föra över poäng från en annan person som har mycket poäng. Då kan man ta sig både längre och/eller i en högre klass. Ring kundtjänst i Tallinn på 018-4809167 och kolla hur mkt det skulle kosta att föra över det antal poäng som ni behöver ytterligare. Sedan gäller det så klart att hitta platserna också. För att göra överföringen behöver de vet från vilket Eurobonuskonto och till vilket konto. För att identifiera dig hos kundtjänst behöver de en verifieringskod. Har du inte koll på vad den är så skickar de en ny via e-post under tiden ni samtalar.
Om den personen som har en 2-4-1 bara har poäng för att resa ekonomi till USA så kan man föra över poäng från en annan person som har mycket poäng. Då kan man ta sig både längre och/eller i en högre klass. Ring kundtjänst i Tallinn på 018-4809167 och kolla hur mkt det skulle kosta att föra över det antal poäng som ni behöver ytterligare. Sedan gäller det så klart att hitta platserna också. För att göra överföringen behöver de vet från vilket Eurobonuskonto och till vilket konto. För att identifiera dig hos kundtjänst behöver de en verifieringskod. Har du inte koll på vad den är så skickar de en ny via e-post under tiden ni samtalar.
Nej och kanske. Jag skulle tro att Tallinn kan fixa det, men varför belasta dem med extra jobb som kan göras online i förväg?Behöver man verkligen ringa för att göra en överföring och gör verkligen Tallin det?