Jag har en fråga gällande 2-4-1. Går det att samla ihop fler vouchers med Premium eller är det bara en åt gången? Ponera att jag har samlat ihop en för 2016, kan jag då 2017 samla till en till och således ha två stycken?
Ja. En varje kalenderår.
Jag har en fråga gällande 2-4-1. Går det att samla ihop fler vouchers med Premium eller är det bara en åt gången? Ponera att jag har samlat ihop en för 2016, kan jag då 2017 samla till en till och således ha två stycken?
Ja. En varje kalenderår.
Med premium är det bara 1/kalenderår som gäller. Däremot kan du ha 2 åt gången om du sparar vouchern till nästa år.
Ja. En varje kalenderår.
Och om man också skaffar Classic och Elite sp kan man få totalt 4 vouchers per år!Med premium är det bara 1/kalenderår som gäller. Däremot kan du ha 2 åt gången om du sparar vouchern till nästa år.
Ja det kan du, en voucher per år med premium efter 150' i spend på kortet.Jag har en fråga gällande 2-4-1. Går det att samla ihop fler vouchers med Premium eller är det bara en åt gången? Ponera att jag har samlat ihop en för 2016, kan jag då 2017 samla till en till och således ha två stycken?
Möjligtvis en något korkad fråga men jag skaffade ett Premium för några månader sedan men insåg idag att det är ett betalkort och jag behöver ett kreditkort vilket också finns I sortimentet.
Är det någon annan här som "bytt" mellan korten och vet om det kostar ytterligare 500 kr och framförallt (högst osannoliktt iof) om man kan få nya sign up-poäng?
Du kan kontakta Amex support så kan dom "koppla på" kreditfunktionen på ditt befintliga kort.
Du kommer tyvärr inte få några nya poäng vid sign-up då man inte fått varit medlem hos Amex minst 6 månader innan ansökan för att vara berättigad till dom.
Då får jag tacka, där lärde man sig något nytt. Det var inte så jag tolkade deras brev som kom i lådan i förra veckan. Men jag läste nog inte så noga heller då det inte är aktuellt för mig.Tack för svaret.
Jag pratade med dem nyss och det går inte att koppla på utan jag måste beställa ett nytt på deras hemsida.
Då får jag tacka, där lärde man sig något nytt. Det var inte så jag tolkade deras brev som kom i lådan i förra veckan. Men jag läste nog inte så noga heller då det inte är aktuellt för mig.![]()