aldrighemma
Medlem
Skaffade precis Amex premium med ett additional card. Undrar exakt hur additional card fungerar, får man separat faktura på den eller hur går det till exakt?
Du får allt på en faktura, men med korten redovisade var för sig.
Skaffade precis Amex premium med ett additional card. Undrar exakt hur additional card fungerar, får man separat faktura på den eller hur går det till exakt?
Nej allt kommer på en faktura, men det är specat på fakturan kort för kort.Skaffade precis Amex premium med ett additional card. Undrar exakt hur additional card fungerar, får man separat faktura på den eller hur går det till exakt?
Hur lång tid tog det innan ni fick hem kortet från att ni fyllde i ansökan och fick den godkänd online?
Jag har också en fakturarelaterad fråga. När man ska ansöka om e-faktura och söker efter "American Express" i internetbanken, så får jag enbart fram två relevanta alternativ: American Express 3757 och American Express 3776. Mitt kort börjar dock inte med dessa siffror, och 3757 verkar vara för företagskort. Ska jag helt enkelt välja det senare av dessa två alternativ, trots att det står att det gäller för kort som börjar på 3757?
3757 är inte företagskort, det är vad mitt amex premium börjar på. Det kan ju vara så att företagskort också börjar på 3757Jag har också en fakturarelaterad fråga. När man ska ansöka om e-faktura och söker efter "American Express" i internetbanken, så får jag enbart fram två relevanta alternativ: American Express 3757 och American Express 3776. Mitt kort börjar dock inte med dessa siffror, och 3757 verkar vara för företagskort. Ska jag helt enkelt välja det senare av dessa två alternativ, trots att det står att det gäller för kort som börjar på 3757?