Senaste nytt

SAS EuroBonus 2.0 lanseras i januari 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
För mina oinbjudna kollegor kvalificerar till EBG på segment, så med ren segmenträkning så borde de ha samma volym som 2-3 resor i månaden, fast bara ett hopp.

Sådärja, då har jag kommit över 100k poäng för detta kvalificeringsår.
Enda problemet nu är ju då förstås att sista dagen på mitt kvalificeringsår är nu på fredag, så det blir spännande att se om man kan få kvalificera sig till EBD på gamla meriter när det väl blir dags.

Nåväl, kommer nog resa mer än någonsin under 2014, så borde inte vara nåt problem att nå EBD då, men ju förr desto bättre. :)

Enklast hade väl varit om man, inför utrullningen av 2.0, hade gått efter "Intjänade poäng de senaste 12 månaderna" och lagt gränsen på t.ex 100 000.
Efter ett år så kan man börja köra enligt kvalificeringsperioder.

I loungen på OSL kunne de fortelle at de får briefing om EB2.0 mandag, og at de brosjyrene de allerede har i skapet kunne deles ut da. Mitt år slutter i morgen, og jeg gjorde en MR for å passere 100K... så får vi regne med at det betyr at det dukker opp et EBD-kort ved lansering.

I loungen på OSL kunne de fortelle at de får briefing om EB2.0 mandag, og at de brosjyrene de allerede har i skapet kunne deles ut da. Mitt år slutter i morgen, og jeg gjorde en MR for å passere 100K... så får vi regne med at det betyr at det dukker opp et EBD-kort ved lansering.

Intressant information! Det borde betyda att det finns goda möjligheter till mer konkret information på pendlarträffen i morgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen