Senaste nytt

SAS EuroBonus 2.0 lanseras i januari 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.

joemume

Medlem
11:30-13:30 gäller för dagens möte i Umeå.
Och jag har fått förhinder i sista minuten igen! Smått frustrerande.

Jag med... Hoppas nån är där och fångar upp det senaste (enligt Station Manager UME så är mötet tänkt som en repetition för de som missade det förra mötet).

maswan

Medlem
Kom det någon ny info på mötet idag?

Inte så himla mycket. Det var mycket mer info om EB 2.0 på förra mötet, idag var det bara ett blahaigt PR-korrekt "håll ögonen öppna nästa vecka". Undra om nån fick skäll för att ha läckt lite för mycket interna slides eller så.

I övrigt var det en hel del prat om lounger - störst var väl att det kommer nytt möblemang inrikesloungen, så borde den svälja betydligt mer folk på samma yta. Och lite uppmuntrande med inte helt konkreta uttalanden om fast track i T4 också.

Nytt för mig, men det kanske mest bara var jag som inte hade varit tillräckligt uppmärksam, var att de verkar räkna med att både rusta och behålla en hel del av nuvarande longhaul-flotta och köpa nytt, dvs inte bara ersätta utan utöka ordentligt.

Någon annan med fler saker som de kommer ihåg? Det sas en del om prissättning och travelpass också, men då lyssnade jag inte så noga eftersom det inte påverkar mig.

Hm. Borde vi förresten diskutera pendlarmöte i en pendlarmötestråd isf EB2.0-tråd?

Jacob

Medlem
Som sagt, håll ett öga på BusinessClass säg måndag morgon/förmiddag så ska vi se om vi inte kan klämma fram några fler detaljer. ;)

Trevlig helg! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen