Senaste nytt

SAS EBD Goodie bag

Någon som lyckats få tag i något annat än dessa två saker, de senaste månaderna? Fyller dom överhuvudtaget på något, eller har Goodie-bag managern slutat på SAS ? :)

upload_2017-6-1_17-41-46.png

Riktigt skumt. Testat från ipad, iphone samt dator (IE och Google Chrome). Ser endast dessa två produkter.. måste ju vara något med kontot i sig :eek: .. Varit inne och kollat sedan ett tag tillbaka och endast sett dessa sedan ett antal månader.. trodde liksom inte dom hade fyllt på.

Riktigt skumt. Testat från ipad, iphone samt dator (IE och Google Chrome). Ser endast dessa två produkter.. måste ju vara något med kontot i sig :eek: .. Varit inne och kollat sedan ett tag tillbaka och endast sett dessa sedan ett antal månader.. trodde liksom inte dom hade fyllt på.

Det kanske beror på att du har en adress utanför norden? Jag har alltid bara haft de här två att välja på med min adress i Schweiz. Väldigt synd att SAS inte verkar kunna skicka paket inom Europa åtminstone...

@roffe8 helt rätt!! Kollade även med lite vänner innan jag drog iväg mailet till kundtjänst

Svar ifrån SAS.. då blir det till att ändra till svensk address igen.

För info, baggagetaggar och ett EBD kort lyckas dom inte heller kunnat skicka så verkar som internationellt tänk helt enkelt varken är SAS eller "Goodiebag managerns" grej :)

IMG_5247.JPG

För info, baggagetaggar och ett EBD kort lyckas dom inte heller kunnat skicka så verkar som internationellt tänk helt enkelt varken är SAS eller "Goodiebag managerns" grej :)

Baggagetaggar (även beställt extra en gång) och själva kortet har jag faktiskt fått. Men det kanske skiljer mellan Europa och resten av världen också... Som tur är har man familjen kvar i Sverige...

Toppen