Ricci
Medlem
Samma här, jag fick lite handukar.....men hade gärna tagit glasen. Men frugan blev glad för handukarna..ha ha har tyvärr redan tagit för min period.
Samma här, jag fick lite handukar.....men hade gärna tagit glasen. Men frugan blev glad för handukarna..ha ha har tyvärr redan tagit för min period.
Det var ju det bästa du kunde tagit då.... Happy wife - happy lifeSamma här, jag fick lite handukar.....men hade gärna tagit glasen. Men frugan blev glad för handukarna..
Loggade in senast idag och hane ett 15 tal produkter att välja på. Finns ju en hel del med andra ord.Någon som lyckats få tag i något annat än dessa två saker, de senaste månaderna? Fyller dom överhuvudtaget på något, eller har Goodie-bag managern slutat på SAS ?
Visa bifogad bild 64673
Riktigt skumt. Testat från ipad, iphone samt dator (IE och Google Chrome). Ser endast dessa två produkter.. måste ju vara något med kontot i sig.. Varit inne och kollat sedan ett tag tillbaka och endast sett dessa sedan ett antal månader.. trodde liksom inte dom hade fyllt på.
För info, baggagetaggar och ett EBD kort lyckas dom inte heller kunnat skicka så verkar som internationellt tänk helt enkelt varken är SAS eller "Goodiebag managerns" grej![]()