Jag tror att det är medvetna om det. Jag önskar verkligen att vi kan ägna tiden åt andra saker om vårt resande, än att spendera tiden på att berätta något de redan vet.Jag hoppas verkligen SAS berör sin (i mitt tycke) katastrofala hemsida...
Framförallt uppskattar jag att jag vid tidigare dialogmöten har fått mer bakgrundsinformation och en förståelse för olika fattade beslut.
Då kan de ju exempelvis förklara hur de kunde fatta beslutet att gå live med deras nya hemsida . Kanske kommer det fram något vi självutnämnda experter inte vet och därefter får en ökad förståelse för fiaskot
Och den i sin tur släpptes efter en längre tids beta test, tanken med det är väl att lyssna på feedback?...framför allt i en svensk version utan att först fixa problemen måste visit sig efter lanseringen av den danska sidan.
Då kan de ju exempelvis förklara hur de kunde fatta beslutet att gå live med deras nya hemsida . Kanske kommer det fram något vi självutnämnda experter inte vet och därefter får en ökad förståelse för fiaskot