Senaste nytt

SAS Dialogmöte i Göteborg 24 februari 2017

Elberto

Medlem
Dit kommer inte jag. Och jag letade egentligen efter information om bilresan i England. Men här är länken till mötet som jag anmälde mig till: SAS

Och här är en länk SAS till mötet där det finns platser kvar.

Tack för hjälpen. Nu hittade jag dit, men är inte på listan :p
upload_2017-2-10_20-7-58.png
 

Elberto

Medlem
Kan fortfarande inte registrera mig online. Med nya hemsidan får jag inte upp det här eventet. Mailade Diamond supporten och fick svar att jag ska klicka fram mig... :rolleyes:
 

olo

Medlem
Jag hoppas verkligen SAS berör sin (i mitt tycke) katastrofala hemsida...
Jag tror att det är medvetna om det. Jag önskar verkligen att vi kan ägna tiden åt andra saker om vårt resande, än att spendera tiden på att berätta något de redan vet.
Framförallt uppskattar jag att jag vid tidigare dialogmöten har fått mer bakgrundsinformation och en förståelse för olika fattade beslut.
 

Homer

Medlem
Då kan de ju exempelvis förklara hur de kunde fatta beslutet att gå live med deras nya hemsida ;). Kanske kommer det fram något vi självutnämnda experter inte vet och därefter får en ökad förståelse för fiaskot o_O


...framför allt i en svensk version utan att först fixa problemen måste visit sig efter lanseringen av den danska sidan.
 

aldrighemma

Medlem
...framför allt i en svensk version utan att först fixa problemen måste visit sig efter lanseringen av den danska sidan.
Och den i sin tur släpptes efter en längre tids beta test, tanken med det är väl att lyssna på feedback?
Om det vore grundläggande svårrättade fel så kunde jag ha en viss förståelse ifall de av någon anledning var tvungen att gå live en viss tid. Men en stor del av alla fel är ju fellänkningar, felöversättningar, faktafel i innehåll, designmissar etc... mycket som skulle kunna vara rättat på en eller några dagar.
 

obs

Medlem
Då kan de ju exempelvis förklara hur de kunde fatta beslutet att gå live med deras nya hemsida ;). Kanske kommer det fram något vi självutnämnda experter inte vet och därefter får en ökad förståelse för fiaskot o_O

Precis det. Det vore riktigt bra om de gav en förklaring på värför de gick live med ett sajt som inte ens var halvfärdig. Man blir ju så förbannad när man sitter och använder någon ting som inte funkar som det ska och man inte känner orsaken till att det inte funkar.
 
Toppen