malmokalle
New member
Han kan inte ha det lätt IRL...........Tycker mycket i texten är ren människoförakt.
travelmode skrev:Länkar till en bloggpost på Västerbottens-Kuriren som hamnade under kategorin SAS-nyheter via Yahoo på iOSJag hatar SAS kundservice | Jan Hägglund – Vi här nere och dom där uppeKlicka för att utvidga...
SNIFF skrev:Herre... maken till kränkt person får man leta efter.Klicka för att utvidga...
Tänk vad lätt det måste vara att bli förbannad på allt och alla i världen när man har dålig koll själv. Orkar inte göra någon längre analys av texten men... ja, @SNIFF sammanfattade det rätt bra.travelmode skrev:Länkar till en bloggpost på Västerbottens-Kuriren som hamnade under kategorin SAS-nyheter via Yahoo på iOSJag hatar SAS kundservice | Jan Hägglund – Vi här nere och dom där uppeKlicka för att utvidga...
SNIFF skrev:Herre... maken till kränkt person får man leta efter.Klicka för att utvidga...
Peter Hagander skrev:Men jag kan förstå honom till viss del. Har man noll koll på hur det funkar i flygvärlden så kan jag förstå att man blir förvånad när det inte är SAS som har hand om allt om man köpt en biljett med SAS, och att man blir förvånad över att SAS oxå har hand om Lufthansas gate på Arlanda.Klicka för att utvidga...
nollbit skrev:Jag håller med. Däremot tycker jag att det är konstigt att blir arg över att SAS snabbt bokar om en på ett nytt flyg. Det måste ju även göra nybörjare glada? Oavsett om man får springa.Klicka för att utvidga...
travelmode skrev:Länkar till en bloggpost på Västerbottens-Kuriren som hamnade under kategorin SAS-nyheter via Yahoo på iOSJag hatar SAS kundservice | Jan Hägglund – Vi här nere och dom där uppeKlicka för att utvidga...
Eller TAPjonten skrev:Han skall vara glad att han inte reste med Norwegian och fick samma problem..... Då hade han än idag inte fått kontakt med firman som sköter borttappat bagage...Klicka för att utvidga...
Moco skrev:Väldigt mycket tjat det blev om denna artikel nu då. Han gnäller väl inte mer än vad det normal sett gnälls om på detta forum. Att han sedan kanske inte reser lika mycket som många här och uppfattar vissa saker som konstiga, eller rent bedrövliga ur ett serviceperspektiv, är väl heller inte särskilt märkvärdigt. Han är ju knappast ensam om att tycka att SAS inte har en särskilt bra kundservice. Att nämna andra LCC-konkurrenter är ju ganska irrelevant. Kan hålla med om att det var mycket gnäll, men också i mångt och mycket helt befogat gnäll eftersom kundvården ofta brister hos flygbolagen.Klicka för att utvidga...
Gnällception...Kandinsky skrev:Hmm, så du gnäller på vårt gnäll om hans gnäll?Klicka för att utvidga...
Hmm. Just detta diskuterades för inte så länge sedan i en annan tråd.Fredrik Jeanson skrev:Lite sent inlägg i matchen men kom att fundera på en sak. I mitten på juli lade jag märke till en skylt vid SAS incheckningsdiskar på Arlanda, med ett meddelande om att otrevlig ton och andra otrevligheter inte är acceptabelt mot incheckningspersonal. Tycker det är tråkigt att en sådan skylt behöver komma. Oavsett resvanan borde passagerare ha förstånd nog att inte bete sig på ett ociviliserat sätt. Likt beteendet i artikeln är det inte acceptabelt att ena stunden skälla ut enskilda personer, för att sen uttrycka att människorna är okej, dock inte systemet. Jag upplever det som en konstig inställning. Frustration kan alla människor uppleva, så även vi som hänger här, men inställningen borde väl ändå vara att när saker 'skiter sig' så tar man det lugnt och sakligt, istället för uppjagad och förbannad?!?Klicka för att utvidga...